Bryllup 2017

Vi tenker å gifte oss sommeren 2017 :) Har så vidt vært i kontakt med et egnet sted. Slott i Frankrike <3 Fått prisoverslag på leie for et bryllup. Ellers så tilbyr de cathering også. Men vi får se da.. Leie av lokalet blir nok den største utgiften for oss...

Vi skal gifte oss i august 2017, så gøy med samtale om det! :) jeg er i fullt planleggingsmodus, har booket vigsler, lokale, kokk og sminke/frisør (men det siste løses innad i familien, så det var egentlig spikret den dagen han fridde). Gleder meg veldig! Skal dere ha mange barn i bryllupet? Har dere barnevakt til egne barn?

Vi skal ikke ha noen barn (dvs våre egne bli hentet etter vielsen av de skal som passe de, ikke avtalt med hvem enda).

Vi har ikke bestemt dato, men gubben snakket om neste år. I så fall må vi nok begynne å planlegge. Skjønner at det er mye som må ordnes, og jeg er listenazi. :p
Det eneste som er bestemt er at det ikke blir i kirka. :)

Vi skulle egentlig giftet oss i høst, men må pga uforutsette hendelser utsette til neste år, og da tar vi det nok tidlig på sommeren. :D

Jeg er også listenazi, og skulle helst hatt alt klart allerede, i motsetning til min forlovede, som er litt mer "happy go lucky." :P

Til deg som skal gifte deg i Frankrike på et slott; min mor og stefar, giftet seg på dette slottet i Skottland;
http://www.blairquhan.co.uk/
Det var veldig fint, med flotte omgivelser og god mat.
Veldig flott hvis man liker den type bryllup! :D

Vi skal gifte oss gjennom HEF, og lurer på om vi skal leie Glomdalsmuseet, som har en flott hage der vielsen kan være, uansett vær. :)

Back
Topp