Brygger å noe? Eller begynnende fødsel?

Butterfly1

Flørter med forumet
Hei. Er det noen andre gangs her eller noen i februarforumet som allerede har født som kan svare meg på dette...?

Jeg er i uke 37+1... Har vært dårlig i form gjennom hele svangerskapet. Men blitt "vandt" til det...Ikke følt meg syk akkurat da.

Jeg ble plutselig akutt dårlig her... Blir bare verre og verre. Murrer der nede, "mensen sliten" i rygg og mage... Ekstremt kvalm og vondt i hodet... Og føles som om jeg er dårlig i magen og må skikkelig på do snart (Beklager detaljer).

Noen av dere som har født før som følte dere SYKE før fødselen startet?
Og hvor lang tid tok det før den startet etter at dere event..følte dere i slik form?

Hun kan godt holde seg inne en uke til asså... Håper helle jeg brygger på noe:).

 
Enig med hun over, ring føden eller jordmoren din, og hør hva de sier. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite :-)
 
Jeg husker ikke. Men jeg har ei venninne som fødte på torsdag og hun hadde løs mage dagen før fødsel. Akkurat som om kroppen forberedte seg på fødselen.
Selv fikk jeg ingen varsel om fødsel, før den var i gang. Håper at jeg denne gang får en form for forvarsel som at vannet går, eller at jeg kjenner igjen riene/veene. Og ikke tar det for å være kynnere, hehe:)
 
Ja, det her kan jo være hva som helst. Enten begynner jeg å bli syk eller så er det en begynnelse på noe. Men tror ikke jeg vil ringe føden for det er ikke lite liv eller noen forandringer i fosterbevegelser. Bare JEG som føler meg ekstremt dårlig... Kanskje det skjer noe i løpet av natta... Ellers så er det vell bare noen baskelusker som har sniki seg innpå meg...
blæ..
 
Synst du burde få da sjekka eg... Ikkje for å gjera deg bekymra eller nåke, men kan jo vera du har fått svangerskapsforgiftning eller nåke... bedre å få da skjekka ut synst eg..

Håpe du føle deg bedre i dag :) 
 
sist hadde jeg løs mage samme morgen som jeg fødte. Baby kom påfølgende natt. Det var akkurat som magen tømte seg. Var ikke ellers dårlig. Er sikkert litt forskjellig.
 
Hei, Våknet i natt og var skikkelig kvalm. Var på do flere ganger, akkurat som magen tømte seg... Har vært skikkelig uggen i kroppen og kvalm i hele dag. Og føler meg sår i underlivet. Er forresten 37 uker i morgen ( menstermin) . Og ul- terningen sier jeg er 36+ 3... Har en så sterk følelse av at jeg kommer til å føde snart. Forrige uke haddebabyen veldig høy puls, og etter det har jeg følt meg uggen. Er 2. Gangsfødende....noen som har følt det samme????
 
Jeg har vert myyye på do i det siste, men det var mer lignende diarè.. JM sier at det er vanlig at magen tømmer seg før fødsel, men i mitt tilfelle er det ikke noe tegn. Jeg har også blitt syk nå. Var hos JM i dag, og hadde 2 cm åpning, litt igjen av livmorhalsen og hun lå godt nede i bekkenet med hodet festet :D Jeg vet jeg kan gå i ukes hvis med 2 cm åpning, men kjenner jeg blir litt nervøs når jeg er så dårlig. Har nok endel feber, for jeg verker og fryser veldig. Jeg tror ikke hun kommer nå, men tenk om! I tillegg så er storesøster syk.. etter jeg var hos JM hadde jeg falske rier, altså ikke vanlige kynnere som jeg pleier, men sjikkelig vondt! Det gikk over itter 1- 2 timer.

Lykke til! Håper ikke du er syk!
 
Hei hei damer!

I natt da jeg våknet pga halsbrann og toalettbesøk var jeg i fin form igjen!
Det eneste som satt igjen var at jeg var ekstra sliten og mensmurring i hele magen..
Hatt litt av det i dag også. Men ikke mye.

Så jeg har ikke blitt syk!
Spennende å se om dette betyr at det kommer til å skje noe i løpet av uka...Eller at det er kroppen min som forteller meg at jeg ikke har mange ukene igjen før fødsel og at den forbereder seg:).

Lykke til dere andre også! =D
 
Back
Topp