Mavir Elsker forumet 5 Apr 2011 #1 Bilgenser til en liten sjarmør Str: 92/98 Mønster: eget Stoffer: Stofstedet og S&S Den passet flott på den skjønne 2-åringen som fikk den i forsinket bursdagsgave i dag. :)
Bilgenser til en liten sjarmør Str: 92/98 Mønster: eget Stoffer: Stofstedet og S&S Den passet flott på den skjønne 2-åringen som fikk den i forsinket bursdagsgave i dag. :)
*atina* Elsker forumet 5 Apr 2011 #4 Denne var knallfin!!! Digger hettene dine. Det at de overlapper i fronten. Ser så gode ut [:)]
Maur Asto Gift med forumet ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ 5 Apr 2011 #5 Kjempefin! Kunne tenkt meg en sånn til min lille gutt og. [:)]
*Angels* Glad i forumet 5 Apr 2011 #6 Så fiiiiin! [:D][:D][:D] Håper jeg en dag blir så flink at jeg kan lage egne mønster selv. [:D]
Mavir Elsker forumet 6 Apr 2011 #7 ORIGINAL: *Pisces* Så fiiiiin! [:D][:D][:D] Håper jeg en dag blir så flink at jeg kan lage egne mønster selv. [:D] Det gjør du helt sikkert. Er bare å prøve seg frem til det blir som du vil det. [;)]
ORIGINAL: *Pisces* Så fiiiiin! [:D][:D][:D] Håper jeg en dag blir så flink at jeg kan lage egne mønster selv. [:D] Det gjør du helt sikkert. Er bare å prøve seg frem til det blir som du vil det. [;)]