Brus

Det ville jeg tro. Er ikke så mye koffein i cola, så der holder man seg under grensen så lenge man drikke bare et par glass. Sukker er det jo i da...
Jeg drikker hvertfall av og til litt cola. Et par glass. Har vært så mye som har kommet opp igjen så har mistet sansen for en del drikke. Til og med vanlig vann. ;) Men har helt dilla på Bris med sitron og sitrongress! Nam!

Klart det er lov med litt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det anbefales å drikke undert 1L cola om dagen ☺️☺️c

Tror det anbefales å drikke undert 1L cola om dagen ☺️☺️c

Det er nok lurt uansett om man er gravid eller ikke ;) Jeg drikker cola hver helg, sikkert 2-4 glass.. Juice inneholder like mye sukker, så vann er nok best mtp sukkeret, men noe godt må man jo ha! :D

Hos helsedirektoratet står det at set er greit med et glass/en kopp koffeinholdig drikke hver dag:)

Jeg drikker ikke cola hver dag, men ofte! Slitt så med kvalme, og noen ganger er det det eneste jeg får i meg!

Et glass eller to gjør nok ingen ting:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er nok lurt uansett om man er gravid eller ikke ;) Jeg drikker cola hver helg, sikkert 2-4 glass.. Juice inneholder like mye sukker, så vann er nok best mtp sukkeret, men noe godt må man jo ha! :D

Hehe jaja, men tror folk er mer bevisst på det når man er gravid at man ikke skal drikke så mye. Før jeg var gravid så drakk jeg cola hele tiden pg masse. Nå smaker jeg av og til - men er ikke noe godt lenger :p

Er veeldig avhengig av pepsi max til vanlig.Men klarer å begrense meg nå når jeg er gravid.Unner meg litt brus da

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lever som vanlig og drikker brus akkurat som før. Prøver å begrense det til helgen da. Men Cola er godt :) Holder meg under det faglige rådet på 1liter dagen.. Ble litt mer de første månedene når kvalmen var der skal innrømme det :)

Et glass brus innimellom tenker jeg går helt fint ;) drikker brus selv, men ikke i store mengder... Har du problemer med sukker i urinen derimot, kan det være lurt å la være ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp