Brus til middag og lek fremmedord.

Finnes det virkelig folk som drikker brus til FROKOST?? :P

Jeg synes det er kjempeflott at du vil sette i gang tiltak for å gjøre deres og barnas hverdag sunnere ;)

Lightbrus anbefales ikke til barn under 3 (ser at bonusbarna er eldre, men tenker på barnet i magen).
Skjønner godt du vil gjøre noe med denne situasjonen ja, og hadde mitt barn hatt en bonusmamma som ønsket å kvitte seg med slike usunne vaner så hadde jeg blitt glad. Hadde ikke!!! likt at barnet mitt fikk brus til frokost.

Lykke til med mannen, det høres ut som han blir det største problemet ^^

Flott at du tar tak! Er SÅ enig med deg :) Skjønner at det så litt teit ut med sånn liste, men er jo litt vanskelig å forklare når man skriver.

Stå på, få ungene ut og bort fra nettbrett :P Og brus til alle måltider er jo tragisk!

Hvis hun har dårlige tenner, burde dere kutte ut juicen også. Syren i juicen er uheldig for tennene.

Hvis du vil ha bort brusen får du være streng med dem alle. Inkl. mannen din:) han skal jo være et forbilde, må han ha brus får han drikke d på jobb og etter leggetid!

Ang bonusdatteren din, jeg vil strekke meg så langt som å si at så lenge hun er hos dere så har du like mye rett på å delta i barneoppdragelsen som faren har:) går ikke an å ha to ulike oppdragelser på mine, dine og våre barn:) barna er alt for opptatt av rettferdighet:)
er enklere å innføre de nye reglene nå enn etter babyen har kommet. Da vil kanskje de store barna surmule og bli mer sjalu??
Jeg kommer nok til å innføre dette sakte men sikkert nå mot tiden før babyen kommer for å unngå at det blir brå overgang og "pga babyen kommer så må vi".
Jeg prøver at vi skal ha det ganske likt her som hos mor, og har hele tiden vært åpen med far om at jeg ønsker å være en del av familien men da må jeg også kunne bidra med oppdragelsen hvis jeg mener noe bør endres.
Og dette har jeg fått lov til hele veien men dette med brus og medier er veldig vanskelig å gjøre noe med.

Back
Topp