Brus slutt!!!

Lilleluca

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jepp! For jeg måååå bare ha litt brus vær dag, og da gjerne pepsi max eller cola. Men jeg vil jo aller helst ikke drikke slikt hver dag, og spesielt ikke under et svangerskap...da vil jeg jo gjerne være sunn og frisk og flink =)
Flere som kunne tenke seg å droppe brusen? (et glass på lørdag er lov)

Off! Må vel kutte ut litt brus ja, er en kløpper på den Pepsi max'n! Jeg er med :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ah...bra å se man ikke er alene :D

Jepp er avhengig av kaffe og cola zero. Har ikke drukket mer enn to kopper kaffe i dag og ingen cola zero. Har latt være å kjøpe inn nå og det har gått over all forventning

Prøver stadig å kutte ned den brusen og har faktisk vært ganske flink i det siste. Blir nok strengere med meg selv, spesielt siden jeg fikk svangerskapsdiabetes forrige svangerskap.

Jeg drikker sjeldent brus, heller inn på med store mengder vann. Før drakk jeg nesten en boks brus til middag, var vanskelig å slutte. Men er ganske godt ;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har klart å kutte veeeeldig ned!! Kan enda bli litt flinkere..

wow...en dag uten..Litt lyst på den kullsyren jeg...

ååååh skulle ønske jeg klarte det!! Er avhengig av cola zero/light.... Men jeg har kutta ned masse! og har tilogmed kjøpt cola light uten koffein! Det smakte helt greit, men kan godt bare slutte... Jeg fikk dilla på cola forrige svangerskap og da kan jeg vel slutte dette svangerskapet her! :)

Holder meg til lørdager. Prøver å drikke et par flasker med vann om dagen! Men glemmer det litt når jeg er på jobb....

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Her ble det slutt på brus da vesla kom. Eller. Drikker farris, men det er liksom ikke brus i mine øyne xD vesla er nå 4,5 mnd btw :)

Lillegull 070414 :D

Back
Topp