Brus og amming

yolo

Forelsket i forumet
Reagerer barnet ditt på brus/kullsyre?

Har ein gut på 2 veker, har ikkje turt å prøve enda..

Mi reagerte på det, så her var det brus fritt til amminga var over. Jaja, var sunt det [8D]

Snuppa gjorde det, men ikke Knøtta. Må nesten bare prøve.. 

nei men reagerer på all frukt. (vet ikke med banan, eneste frukten jeg kan spise som e liker er eple) men alt som sitrusfruketer, meloner, druer reagerer hu på...
men sterk mat og brus ikke. Mme uten malt reagerer hun på og om jeg har deukket mye melk.. men litt gjør ikke noe..

Storesnupp reagerte på brus, men ikke lillemor. Det varierer fra unge til unge, så du får nesten bare prøve deg frem. Og jeg hadde testa det ut om dagen. Litt kjipt å få ødelagt kvelden og natta om ho skulle reagere. 

gutten min reagerte på brus... og ALT anna!! [:'(]

Emma reagerte aldri. Hun reagerte stort sett bare på kål,reker og løk[:)]

Kos deg med litt brus du. Du finner fort ut om junior reagerer eller ikke[;)]Man må nesten bare prøve og feile litt i starten[:D]

Her reagerte tassen på pepsi max, men ikke annen brus.. Du må nok bare prøve deg frem[:)]

min reagerte fram til han var 3-4 mnd

Hvis jeg drakk brus etter kl 18.00 så blei han urolig.. Så var ingen brus på kvelden.. Ikke så mye ellers heller egentlig..

Minstemann reagerer kraftig på brus. Mens storesøster ikke merket noen ting.

Jeg drakk ikke noe brus før lillemann var ca. 6 mnd - da vi begyndte å introdusere mat for ham.. Og kaffe og cola et par mnd. senere.. Han fikk lett luft i magen, så jeg var litt forsiktig med slikt i begynnelsen ja.. [:)]

Back
Topp