Brus og amming.

Stor og lillesprett

Elsker forumet
Hvor lang tid tar det før de reagerer på det om man har drukket brus ??

Jeg drikker så og si aldri brus, men på fredag drakk jeg et glass brus på kvelden, og nesten hele den natten så gråt lille. Hjalp ikke med amming eller noe.
Tenkte ikke noe videre over det at det kunne være brus, tenkte med en gang tenner.
Men så drakk jeg brus i går kveld og, og igjen i natt så har hun nesten ikke sovet.
Startet med masse gråting og ligget urolig hele natten og startet med en gang etter jeg ammet før jeg la meg.

Kan de reagere så fort etter man har drukket brusen ?

De sier (om jeg husker riktig) at det kan skilles ut i melka så fort som en til 2 timer etter inntak.
Ylva reagerte på tacokrydder og fajitas og slike ting når jeg ammet, fikk skikkelig magevondt stakkars [&:]

1 - 2 timer ja ! Ja, men da kan det jo være det er brusen da..
Synes bare det er litt rart om hun skal reagere på det nå som hun er så gammel.
Men tydelig noe som plaget henne hvertfall, og skal vel fint klare å holde meg unna brus uansett [;)]

Vår jente reagerer fortsatt på brus, egg, løk og annet. Og hun har fortsatt masse magevondt!!!

Æ måtte spørre hs om det da æ va der sist. Eller æ spurte kor lenge det va i melka før den forsvant (litt dårlig forklart [8|]) Og ho sa at det gikk omtrent 12 tima før dem ikke reagerte lengere hvis man hadde spist/drukket noe dem ikke tålte..

ORIGINAL: Fru Riskorn

Vår jente reagerer fortsatt på brus, egg, løk og annet. Og hun har fortsatt masse magevondt!!!

Ja da er det vel godt mulig det er det her og da.. Tar ikke sjansen på å drikke noe på en stund hvertfall [;)]

Vår reagerer bare på løk og da kommer magevondten ca etter 2 timer. Men er litt vanskelig å unngå løk for det er i nesten ALT av mat.

Back
Topp