Brunt utflod

terri91

Betatt av forumet
Var på do idag.. Hadde veldig mørk urin, nesten så jeg var redd det var litt blod.. Men ingenting på papiret.. Nå "ser" det ut som det er litt brunaktig på papiret sammen med endel slim(beklager detaljer), flere som har opplevd det? Er 17+0 idag.. Kan det være at urin bare var veldig mørk at det setter spor nå i ettertid?

Hmm.. Løper ofte på do å kjennes ut som jeg må tisse ofte.. Men blir veldig redd siden jeg har hatt to sa tidligere..

Fått tatt urinstinks på jobb, å den ga fult utslag.. Så da blir det Appelsin jus osv hele helga

Fått tatt urinstinks på jobb, å den ga fult utslag.. Så da blir det Appelsin jus osv hele helga
Anbefaler en tur innom legevakta for å få antibiotika om du har mulighet. Uvi bør ikke forbli ubehandlet hos gravide (eller generelt)

Enig med Malvinka. Appelsinjuice er som regel ikke nok.
Ihvertfall når konsekvensene for gravide er større enn vanligvis. Leste at "vanlige dødelige" får antibiotika i 3 dager, mens gravide får 7-10 dager og blir fulgt opp hver måned etter det.

Jeg var plaget med masse uvi og er allergisk mot utallige antibiotika. Men fant ut at bare ved å drikke masse og tisse masse funket som bare det, fikk renset opp :)

Eg ringte legevakten ein lørdag eg hadde uvi. Fikk komme inn med en gang og rett på antibiotika. Fikk beskjed om at gravide skal behandles med antibiotika. Er fare for at fødselen kan starte av ein vanlig uvi. Så eg hadde ikkje venta til mandag.

Syns du kan ta deg en tur till legevakten.
Men eller kan du alltid bruka tranebærs jucie før å førebyggja. Hjelper på meg. Men nå nær du har en uvi så må du nestan få behanldig via lege. Lycka till

Jeg lærte av legen en gang at det er bedre med tranebær kapsler enn jus pga man klarer ikke drikke nok jus til at det vil ha ønsket virkning. Når det er sagt, så skal lege alltid kontaktes. Og som gravid, alltid alltid kontakt lege for kontroll snarest mulig :-)

Back
Topp