Brunt utflod

Foxy84

Gift med forumet
Jeg bare lurer på en ting.
om onsdagen hadde jeg en liten kose stund om man skal si det...men noen timer etter kom det brunt utflod, kom også litt på papiret, det har vært litt idag også....

har jo lest at så lenge det ikke er frisk blod så er det ikke så farlig...men synes dere jeg burde tatt el ul?

er snart 7 uker

Jeg har bestandig farget utflod etter at noe har vært oppi der, det være seg sex eller gyn undersøkelse. Man har ekstra skjøre blodårer. Om det ikke er mye så ville jeg gitt det 1-2 dager til oog om det fremdeles var der ville jeg tatt kontakt med legen bare for å være på den sikre siden

jeg hadde det sist gang da jeg var rundt 8 uker, men fikk beskjed at det ikke var farlig i det hele tatt, så lenge en ikke hadde smerter eller at det kom friskt blod! 

De (få) gangene vi har hatt sex i dette sv skapet har det både kommet friskt blod først og spotting etterpå.
Men jeg har et sår på livmorhalsen som irriteres da.
Men man blir mer følsom der når man er gravid.

Akkurat samme her :) ble litt bekymra først, men det er jo ekstra følsomt der nede nå! :) så regner med det er bare pga den lille kosestunden :)

Det er nok helt normalt med litt blødning etter samleie. Vanligvis ikke noe å bekymre seg for. Det er nok ikke mange leger som ville sende deg på ultralyd på grunn av noe sånt. Slimhinnene i sjeden blir ekstra følsomme så det er vanlig å blø litt.

Hvis ikke blødningene gir seg og det kommer friskt blod ville jeg heller ringt legen.

Hadde brun utflod noen dager forrige uke, men det er borte igjen :)

Back
Topp