Brunt utflod..?

Pinkie^pie

Glad i forumet
Hva er dette!? emoticon

Ingenting på pappiret men, hadde brunt utflod i trusa (sorry jeg er så detaljert) og dette var i 11tida idag, trodde kanskje at NÅ kom Tante rød men, ingenting mer nå da...

Har ikke flere graviditestest heller, bestilte nye igår så får ikke sjekka om eventuelt dem er helt blank.. USJ!!! emoticon
Er litt "booblette" der nede også.. Kan det vær ho kommer? Neis da hadde ho vel komt nå 7timer etterpå liksom..!?

*må skrive for å se svar*

mammamoren skrev:
Aner ikke. Har du ikke testet positivt før? Når er iKM?

Jo og det er alltid skygge svakt, testen slo ikke ut før jeg var 7uker+ sist gang.
IKM var 16.Mai og jeg har alltid 28-29dager i mellom. emoticon

Jeg har samme problem som deg med tester, og da det kom litt blod på mandag så tenkte jeg at NEEEEEI nå kommer mensen! Har blødd litt de siste dagene, men noen mens er det deffinitivt ikke, da hadde det vært mye mer blod, samt at jeg altid har mye vondt i magen degene før- og de første dagene i mensen. Nå kommer det bare noen brune dråper nå og da, så ser ut til at det er så å si over.
Hva det betyr er jo ikke godt å si, men jeg har aldri hatt blødningen utenom mens bortsett fra da jeg var gravid (og de tre mnd jeg gikk på cerazette...), så jeg legger det til på listen over symtomer. Håper bare alt er i orden der inne, da, det får jeg vite på mandag.

Pinkie^pie skrev:
mammamoren skrev:

Jo og det er alltid skygge svakt, testen slo ikke ut før jeg var 7uker+ sist gang.
da er det sikkert helt ufarlig om det ikke har kommet noe mer og noe friskt blod... Krysser for deg! 

Ylvemamma skrev:
Jeg har samme problem som deg med tester, og da det kom litt blod på mandag så tenkte jeg at NEEEEEI nå kommer mensen! Har blødd litt de siste dagene, men noen mens er det deffinitivt ikke, da hadde det vært mye mer blod, samt at jeg altid har mye vondt i magen degene før- og de første dagene i mensen. Nå kommer det bare noen brune dråper nå og da, så ser ut til at det er så å si over.
Hva det betyr er jo ikke godt å si, men jeg har aldri hatt blødningen utenom mens bortsett fra da jeg var gravid (og de tre mnd jeg gikk på cerazette...), så jeg legger det til på listen over symtomer. Håper bare alt er i orden der inne, da, det får jeg vite på mandag.

Å? emoticon
Lykke til på mandag, går sikkert bra!
Eneste jeg kan tenke meg det er vel at det er festeblødninga kanskje?
Har komt noen små dråper idag også..

mammamoren skrev:
Pinkie^pie skrev:
mammamoren skrev:

da er det sikkert helt ufarlig om det ikke har kommet noe mer og noe friskt blod... Krysser for deg! 

Takk... Synst det er rart.. emoticon
Har litt vondt idag også, egentlig sitter e bare å venter på at *poff* blø liksom men..
Håper testene kommer i posten idag, så får e tatt en ny imårga tidlig.

Og nå kom det rosa friskt blod på pappiret emoticon
Har også noen smerter...

Nei nei nei! Nå må det slutte!!! Slapp av resten av dagen, så håper vi det gir seg fort!! 

Ja ikke sant... emoticon
Skal på jobb jeg nå 16.15 til 23.15 wohoo...

Back
Topp