Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blødd masse og hatt smerter i natt. Magen har også «sunket sammen» og puppene er ikke ømme lengre. Fastlegen lagde henvisning til Gyn for å se om kroppen har ordnet opp selv eller om det er noe igjen.
Så leit!❤
merker jeg blir litt redd fordi de to siste dagene har jeg hatt 2-3 murringer som har vart lengre enn før og brun utflod. Nå i dag har jeg hatt slim med blodslintrer i, men veldig lyst blod..
Allerede vært to ganger, første gangen så vi nesten ingenting selv om jeg var 6+3. Var tilbake da jeg var 7+1, og ble satt tilbake til 6+0 !! Termin flyttet fra 18 juli til 27 juli!. Redd ting utvikler seg for sent.. Klem tilbake❤Da er vi i samme båt. Jeg var på UL i går fordi jeg var bekymret. Alt sto bra til med spiren.
Jordmor kunne ikke se noen årsak til utfloden, eller blødning som hun sa. Kan hende det kan være godt for deg å bestille time til TUL.... Jeg kommer nok til å være litt bekymret helt til det gir seg med farget utflod.
Klem
Allerede vært to ganger, første gangen så vi nesten ingenting selv om jeg var 6+3. Var tilbake da jeg var 7+1, og ble satt tilbake til 6+0 !! Termin flyttet fra 18 juli til 27 juli!. Redd ting utvikler seg for sent.. Klem tilbake❤
Frøet vårt var 2mm, da jeg var 6+0 (5+6 ifølge babyverden sin utregning). Jordmor sa at jeg var 6+0 og termin 27 juli, men babyverden mente 5+6 med den terminen.Skjønner. Noe av det samme som med meg. Jeg var på UL i går, som sagt. Ble og satt tilbake. Så termin ble flyttet fra 22 juli til 27 juli.
Jeg sitter med akkurat samme redselen for at ting utvikler seg for sent....
Hvor mange mm var spiren din da du var på UL sist?
Frøet vårt var 2mm, da jeg var 6+0 (5+6 ifølge babyverden sin utregning). Jordmor sa at jeg var 6+0 og termin 27 juli, men babyverden mente 5+6 med den terminen.
Mer brun utflod, et par små koagler og litt rødt, ferskt blod. Ikke vondt, men har pratet med samboer og vi er realistiske på at dette kanskje ikke går veien. har på bind nå, og ikke bare truseinnlegg, i tilfelle det plutselig blir mye blod.Ok Hvordan går det ellers i dag? Noen endring? Her er det som i går.
Mer brun utflod, et par små koagler og litt rødt, ferskt blod. Ikke vondt, men har pratet med samboer og vi er realistiske på at dette kanskje ikke går veien. har på bind nå, og ikke bare truseinnlegg, i tilfelle det plutselig blir mye blod.
Mer brun utflod, et par små koagler og litt rødt, ferskt blod. Ikke vondt, men har pratet med samboer og vi er realistiske på at dette kanskje ikke går veien. har på bind nå, og ikke bare truseinnlegg, i tilfelle det plutselig blir mye blod.
Er på jobb, jordmor har prøvd med utvendig ul, men apparatet er for gammelt til å se noe sikkert. Hun skal høre med en av legene for meg om de kan ta innvendig. Fremdeles brun/rød utflod og dråper med brunt/rødt som drypper når jeg er på do. Ikke smerter da.Hvordan går det med deg?
Er på jobb, jordmor har prøvd med utvendig ul, men apparatet er for gammelt til å se noe sikkert. Hun skal høre med en av legene for meg om de kan ta innvendig. Fremdeles brun/rød utflod og dråper med brunt/rødt som drypper når jeg er på do. Ikke smerter da.
Har ikke helt troen
MA/SA. Tul forrige mandag var knøttet 2mm, i dag bare 3mm og ingen hjerteslag. Har jo denne spottingen/blødningen, så gyn.legen mente utviklingen aldri har vært normal pga datoene som ikke stemmer (ift ovitrelle og positiv test).
Skal vente 7 dager og se om kroppen ordner opp selv, hvis ikke ny ul hos gyn og evt. cytotec.