Brunt slim

Svirremor

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Kom plutselig en del brunt slim. Har jeg mistet? :(

Må jeg vente på å ringe lege i morgen? Får sikkert ikke sett noe på legevakten 9 uker på vei?

Har du vondt?

Jeg har farget utflod hver dag, og jeg så hjertelyd for en uke siden[emoji4]
Har også lest at det ikke er uvanlig, men skjønner veldig godt at du blir bekymret. Jeg hadde kontaktet fastlege eller jordmor og tatt en prat[emoji847]

Har ikke vondt nei, men føler liksom det kom en del, og det var veldig brunt. Vet ikke helt om ømheten i puppene mine har fosvunnet også eller om jeg tuller med hodet mitt nå. Må nok ringe fastlegen i morgen.

Har ikke vondt nei, men føler liksom det kom en del, og det var veldig brunt. Vet ikke helt om ømheten i puppene mine har fosvunnet også eller om jeg tuller med hodet mitt nå. Må nok ringe fastlegen i morgen.

Symptomer kan komme og gå[emoji29]
Når jeg gikk med min første blødde jeg masse, fra uke 9-15, og han er nå 2.5 år[emoji847][emoji170]
Grunnen er at jeg har skjøre slimhinner og lettblødende livmorhals[emoji29]
Men så lenge du ikke har vondt, behøver det ikke å være farlig! Men ta en tlf til fastlegen, kanskje be om en tidlig ul?

Nå har jeg murringer. Vet ikke om det er «vondt nok» til at det er noe som skjer. Aldri mistet før men hadde eller aldri noen blødninger eller lignende med min første. Så dumt at man må vente så lenge før man får vite noe :/

Jeg mener virkelig ikke å skremme deg nå, men slik var det når jeg hadde ma i mars. Men jeg fikk vondt. Ikke bare murringer. Ta det rolig i kveld og kontakt fastlegen i morgen. Siden du er så kort på vei er det lite sannsynlig at legevakt tar deg inn og med mindre de har noen på vakt som kan ta ul et det lite de kan gjøre uannsett.

Håper virkelig at det er helt uskyldig og at alt er bra med spiren.

Blør nå friskt blod i tillegg så forbereder meg på at det var det. Ringer fastlegen i morgen bare for å få det bekreftet.

Blør nå friskt blod i tillegg så forbereder meg på at det var det. Ringer fastlegen i morgen bare for å få det bekreftet.

Krysser fingrene for deg og spiren.

Har selv hatt en del brun utflod de siste 3 dagene.... Skrekken er att det blir til friskt blod.

Gode tanker og stor klem til deg.

Hold oss oppdatert.

Hvordan har det gått i natt? Håper du får tidlig legetime så du slipper mere venting nå ♡

Hvordan går det? Tenker på deg [emoji173]

Har blødd masse og hatt smerter i natt. Magen har også «sunket sammen» og puppene er ikke ømme lengre. Fastlegen lagde henvisning til Gyn for å se om kroppen har ordnet opp selv eller om det er noe igjen.

Har blødd masse og hatt smerter i natt. Magen har også «sunket sammen» og puppene er ikke ømme lengre. Fastlegen lagde henvisning til Gyn for å se om kroppen har ordnet opp selv eller om det er noe igjen.

Nei, så leit :Heartred

Å nei, så leit :Heartbigred

Dette var trist.. føler virkelig med deg!
Ta vare på deg selv <3 God trøste klem <3

Så trist [emoji17] Ikke noe moro å gå gjennom noe sånt, har vært der selv 2 ganger i år [emoji173]

Back
Topp