Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vondt nei, men føler liksom det kom en del, og det var veldig brunt. Vet ikke helt om ømheten i puppene mine har fosvunnet også eller om jeg tuller med hodet mitt nå. Må nok ringe fastlegen i morgen.
Blør nå friskt blod i tillegg så forbereder meg på at det var det. Ringer fastlegen i morgen bare for å få det bekreftet.
Blør nå friskt blod i tillegg så forbereder meg på at det var det. Ringer fastlegen i morgen bare for å få det bekreftet.
Hvordan går det? Tenker på deg [emoji173]Blør nå friskt blod i tillegg så forbereder meg på at det var det. Ringer fastlegen i morgen bare for å få det bekreftet.
Har blødd masse og hatt smerter i natt. Magen har også «sunket sammen» og puppene er ikke ømme lengre. Fastlegen lagde henvisning til Gyn for å se om kroppen har ordnet opp selv eller om det er noe igjen.
Har blødd masse og hatt smerter i natt. Magen har også «sunket sammen» og puppene er ikke ømme lengre. Fastlegen lagde henvisning til Gyn for å se om kroppen har ordnet opp selv eller om det er noe igjen.
Så trist [emoji17] Ikke noe moro å gå gjennom noe sånt, har vært der selv 2 ganger i år [emoji173]Har blødd masse og hatt smerter i natt. Magen har også «sunket sammen» og puppene er ikke ømme lengre. Fastlegen lagde henvisning til Gyn for å se om kroppen har ordnet opp selv eller om det er noe igjen.