Brunt på papiret

Brunt på papiret igjen nå nettopp...kjenner jeg vil grine - har sånn liten tro på at dette vil gå bra! Går ikke dette veien nå så må vi bare avslutte prøvingen fordi den psykiske helsa mi takler ikke dette rett og slett.

Brunt på papiret igjen nå nettopp...kjenner jeg vil grine - har sånn liten tro på at dette vil gå bra! Går ikke dette veien nå så må vi bare avslutte prøvingen fordi den psykiske helsa mi takler ikke dette rett og slett.

huff, håper dette bare er uskyldig!<3 ta vare på deg selv og psyken, det er hardt arbeid dette her :/
Sender deg en god klem

Var skikkelig trøtt og veldig hormonell i går (ifølge mannen[emoji23]) sovna ganske fort på sofaen og fikk ligge til ca 10.30 i dag - vært × antall runder på do da [emoji28] og drømmene har vært så tydelige - så jeg har mer trua i dag[emoji4] ikke så lett dette altså[emoji85]
Godt å ha dere![emoji173]

Var skikkelig trøtt og veldig hormonell i går (ifølge mannen[emoji23]) sovna ganske fort på sofaen og fikk ligge til ca 10.30 i dag - vært × antall runder på do da [emoji28] og drømmene har vært så tydelige - så jeg har mer trua i dag[emoji4] ikke så lett dette altså[emoji85]
Godt å ha dere![emoji173]

Klem til deg [emoji173]️

Når jeg tørket meg nå nettopp var det mørkerødt blod...tok på meg bind i tilfelle jeg begynner å fossblø..mister alt av håp og vil bare legge meg å sove til alt er over. Aner ikke hvordan jeg skal si dette til sambo...og jeg som har bestilt time til lege på nett i dag..
Bare griner nå..

Når jeg tørket meg nå nettopp var det mørkerødt blod...tok på meg bind i tilfelle jeg begynner å fossblø..mister alt av håp og vil bare legge meg å sove til alt er over. Aner ikke hvordan jeg skal si dette til sambo...og jeg som har bestilt time til lege på nett i dag..
Bare griner nå..

God klem til deg :Heartred
Vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg håper at blødningen er uskyldig og at dette går bra. Håper du kan få støtte og trøst hos din samboer :Heartred:Heartred

Murrer godt i magen nå, så dette går nok dessverre ikke veien...
Jeg melder meg ut herfra (fra hele forumet) ei stund nå til jeg vet hvordan det blir videre - akkurat nå er jeg veldig usikker og mest lei meg[emoji17]

Masse lykke til dere andre[emoji173]

Klem fra meg.

Jeg melder meg ut herfra (fra hele forumet) ei stund nå til jeg vet hvordan det blir videre - akkurat nå er jeg veldig usikker og mest lei meg[emoji17]

Klem fra meg.

Uff! Sender deg mange klemmer, og håper det går bra med deg! [emoji173]️ Så tøft når sånt skjer. [emoji22]

Klem fra meg.
huff, vet så godt hvordan du har det, det er så forferdelig vondt! alt jeg kan gjøre er å si at jeg tenker på deg og sender deg en varm klem<3 jeg tok og en lang pause fra forumet, og det hjelper på! ikke at jeg sier at forumet er en negativ ting, men du klarer å få ting litt bedre i perspektiv om du skjønner

Bare griner nå..

Stor klem til deg. :Heartpink
Det er vanvittig kjipt og trist at slike ting kan skje.

huff, vet så godt hvordan du har det, det er så forferdelig vondt! alt jeg kan gjøre er å si at jeg tenker på deg og sender deg en varm klem<3 jeg tok og en lang pause fra forumet, og det hjelper på! ikke at jeg sier at forumet er en negativ ting, men du klarer å få ting litt bedre i perspektiv om du skjønner
Kjenner det er vanskelig å ikke ha noen å snakke med, bortsett fra mannen. Så det spørs om jeg holder meg her litt til enda - kjenner det går bedre i dag enn i går kveld, da var jeg veldig frustrert og alt var bare feil.
Tusen takk for støtten[emoji173]

Blør mye nå og kommer litt klumper,men har ikke vondt.
Bestilte jo time til lege på nett i går kveld, skrev at jeg ønsket å bekrefte graviditet, i dag fikk jeg mld om time - 28.02....
Må ringe dit å høre om dem er aldeles på nett[emoji13]
Skal uansett dra til legen og få greie på dette her, for noe er rart etter jeg slutta med pillene i april.

Uff, så leit! Stor klem til deg
emoji173.png

Back
Topp