Brunt igjen.... :(

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Etter ett par dager uten brunt setter det visst i gang igjen :( I morgen er jeg 6+0, akkurat så langt som da jeg mista 13. Desember i fjor :( jeg er så redd, så lei meg og så fortvila :(

Nei, nei, nei! :( UL neste uke, ikke sant? Håper virkelig dette roer seg igjen og at du får gode nyheter på UL´en. Dette er virkelig ikke stas og en skikkelig nervepåkjenning. Sender deg alle mulige positive tanker og håper så veldig det skal gå bra selv om du er skeptisk selv :Heartpink.

Takk <3 ja ul onsdag 7. januar... Er så redd vi ikke skal rekke dit :( men, det kan jo være ufarlig, men må virkelig si at denne berg- og dal-banen vil jeg av... Nå som jeg endelig slappa veldig mye mer av, har til og med vært ute og gått en liten tur i går og i dag..., også kommer dette :(

Skal på ultralyd 7. januar pga IVF... Jeg har alltid hørt at hvis man mister så er det kroppen som rydder opp selv...., dette har jeg mista trua på, dette er evt 3. gang jeg mister og prøvd i snart 4 år, så det må være noe feil som gjør at det ikke går!! Er blitt 37 år også, så tiden løper ut... Føler vi må gi opp uutretta sak og "kasta bort" 4 år på altoppslukende prøving og IVF behandlinger... De svært sjeldene gangene jeg har blitt gravid har vi mista... Hvis det går galt nå så blir det abort på akkurat samme tidspunkt som desember i fjor :( Ligger her med murringer/verking nedover låra, murring i magen og bekken-murring... Det verste er jo at jeg blir uvenner med mannen også da jeg blir irritert på måten han prøver og trøste på og trekker meg heller inn i meg selv.... :(

Kjære deg, uff får så vondt av deg. Men så lenge det er brunt ville jeg forsøkt å ikke bekymre meg altfor mye. Skjønner det er vanskelig når dere har prøvd så lenge og hatt flere spontanaborter tidligere, men det er da absolutt fremdeles håp!! Ikke så godt at det blir vanskelig mellom deg og din kjære heller, men håper det hjelper å lufte litt på forumet da. Håper du klarer å slappe litt av i kveld. Sender deg masse varme tanker!! :)

Kjære deg, uff får så vondt av deg. Men så lenge det er brunt ville jeg forsøkt å ikke bekymre meg altfor mye. Skjønner det er vanskelig når dere har prøvd så lenge og hatt flere spontanaborter tidligere, men det er da absolutt fremdeles håp!! Ikke så godt at det blir vanskelig mellom deg og din kjære heller, men håper det hjelper å lufte litt på forumet da. Håper du klarer å slappe litt av i kveld. Sender deg masse varme tanker!! :)
❤️ Hei :) tusen takk!! Jeg og min kjære har pratet masse i dag og han forstår at jeg er hormonell og ikke reagerer normalt, og han blir jo lei seg han også, men sier han vil vente med og ta alle sorgene før det er sikkert at det går galt... Har roa seg ned igjen nå igjen, dette er som en karusell som går opp og ned.... Men jeg får nok prøve og roe meg ned som mannen min ;) dagene blir ikke noe lettere om jeg skal gå rundt og være deppa :D og ja, vet ikke hva jeg skulle gjort uten forumet!! Det brukes og leses i for alt det er verdt ;) Ønsker deg også en fin kveld og takk for lykkeønskninger!! ❤️❤️

Æ e helt enig med mannen din. Ta sorgen når den kommer. Ting blir ikke bedre av å stresse at d går galt.Æ hadde mens murringer hele første trimester, legen sa at d e pga alder.. Så d kan være i din tilfelle og. Æ e og 37 så kjenner til d der at man bynner å bli gammel i gamet. Men d e flere som e enda eldre og klarer d så du har tid enda. Æ hadde ikke gode nok egg til frys på begge av gangene så stressa at hvis fersk forsøk ikke går så e håp ute men klarte nu d. Så du kommer også til å klare. Æ hadde også brunt utflod som visste sæ å være soppinfeksjon, så kan jo være en annen forklaring hos dæ og. Så ro ned og gled dæ at du e gravid :)

Uff, dette er ikke noe god lesing. Blir oppriktig lei meg på dine vegne. Når det gjelder alderen er det fortsatt håp! Jeg er 40 år og starter min første IVF neste måned. Skjønner uansett at det er vanskelig å holde motet oppe. Satser på at dette her går veien nå, og at "det brune" er ufarlig. Varme klemmer fra "gamla" ;)

Men er det ikke slikt at brunt blod ikke er så farlig? At det er rødt blod en skal være obs på?

bruntblod er "gammelt" blod. altså det kan være rester fra slimhinner som har vært såre, etcetc men be om en ekstra kontroll, be om en ekstra ul. det gir nok svar.
mvh *snoken*

Jeg har hold på slik siden før jul, masse friskt blod, masse brunt, masse slim osv... noen dager med myyyye noen dager ingenting... men enda er jeg gravid! Ikke gi opp håpet!!! Jeg ble like fortvilt hver gang, så skjønner deg så godt! klem til deg!

❤️ Hei :) tusen takk!! Jeg og min kjære har pratet masse i dag og han forstår at jeg er hormonell og ikke reagerer normalt, og han blir jo lei seg han også, men sier han vil vente med og ta alle sorgene før det er sikkert at det går galt... Har roa seg ned igjen nå igjen, dette er som en karusell som går opp og ned.... Men jeg får nok prøve og roe meg ned som mannen min ;) dagene blir ikke noe lettere om jeg skal gå rundt og være deppa :D og ja, vet ikke hva jeg skulle gjort uten forumet!! Det brukes og leses i for alt det er verdt ;) Ønsker deg også en fin kveld og takk for lykkeønskninger!! ❤️❤️
Godt å høre at dere har fått pratet masse:) Menn og kvinner er forskjellige, sånn er det bare. I tillegg er det kroppene våre ting skjer med, så vi får det så veldig nært innpå. Jeg bekymrer meg også og kjenner etter på kroppen min hver eneste dag-blir bekymret av for lite gravidsymptomer. Mens samboeren min tror jeg ikke ofrer dette en tanke-han er så sikker på at det går bra, hehe;)
Forumet er godt å ha!:)
Godt nyttår! Det skal bli magisk for oss begge!:) <3

Med snuppa hadde jeg masse brun utflod og blødde en del de første 3 mnd, så trenger ikke være over nei. Prøv å slapp av, men skjønner det ikke er lett... :( Krysser fingrene for deg! ;)

Hvordan går det med deg?

Joda trur nok alt er bra, men det kommer noen dråper brunt hver dag, men tru det eller ei, har jammen blitt vant til det :) det tar seg jo ikke opp og blir verre og ikke noe vondt, så tar det med ro nå... Nå er det bare 3 dager igjen til ultralyd og jeg er sååå spent og gleder meg! :) :) ❤️ Blir spennende og se om det er ❤️ eller ❤️❤️ inni der ;)

Krysser fingre og tær for gode nyheter på UL på onsdag! Superspennende, OleBrum! :) Bra det er på det jevne og ikke tar seg opp. Det må vi ta som et godt tegn!

Masse lykke til :-)
har troa på deg :-) så lenge det ikke er friskt blod:-) krysser og håper med deg :-)

Back
Topp