Brunt igjen

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hadde UL på onsdag pga brun utflod. Det var det et bankende hjerte. Nå hadde jeg litt brun utflod igjen, og er akkurat like redd som sist :( Så mye for UL.

Husk at det er like normalt å ha brunt utflod gjennom svangerskapet som å ikke ha det. Og mange blør ordentlig uten at det skjer noe og føder friske barn. Så prøv å ikke bekymre deg unødig<3

Jeg prøver å tenke slik, men jeg hadde ingenting med første mann, og sist hadde jeg BO og da var det bare bittelitt rosa med noen dagers mellomrom, så jeg er kjempestresset :(

Forstår det:( men om du stresser så hjelper hvertfall ikke det. Prøv så godt du kan å tenke på noe annet, vet det er vanskelig, men det eneste du kan er jo å håpe at det går riktige veien<3 jeg tror det vil gå helt fint<3

Da jeg gikk gravid sist, hadde jeg det ofte! Jeg fødte en frisk og fantastisk liten jente, fordet :-) dette går bra !

Det er mange som blør i svangerskapet, og hadde det vært brunt så hadde jeg ikke bekymret meg, er ikke brunt gammelt blod?

Jo, jeg prøver å finne roen. Er jo begrenset hva man får gjort uansett. Men jeg vr så lettet og glad på onsdag :/

Vet du hva, jeg blødde brunt på lørdag tom mandag, fikk ul på mandag pga det. Alt var fint, gikk se hjertet også :) hun sa at det kan være mange grunner til blødning, og mest sannsynlig var det sprengte blodkar etter ul jeg hadde torsdagen før. Så hun sa at jeg ikke måtte blir redd om jg blødde etter den ul på mandag heller. Jeg har spottet siden da, men slått meg til ro om at det ar pga ul :) jeg så hjertet slo selv, så alt er fint inne i hula :) det er det hos deg også <3 :)

Takk! Jeg tenkte også at UL kunne ha skylden, men trodde det ville kommet litt før. Akk, den som hadde et UL-apparat :p Dopler er på vei i posten, men den skal ikke prøves på mange uker enda.

Jeg også har tidvis mye brun utflod, men prøver å ikke bekymre meg. Det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett. Jeg har forstått at det er hvis det er friskt blod, man skal bekymre seg.

På jobb har vi et dårlig ultralydapparat, og jeg så her om dagen at vi faktisk har probe for innvendig UL. Litt vanskelig å gjøre det alene kanskje, og generelt litt nasty å drive på med sånt på jobb. Haha. Men når det vokser mer, da skal du være sikker på at jeg jevnlig skal låne den utvendige! Hihi :)

huff, nå ble jeg litt bekymra når jeg leste det her, selv har jeg hatt middels med brunt otflod i det siste :/

Husk at det skal bare en ørliten dråpe med blod til for at utfloden blir brun ;-) du er gravid og har skjøre slimhinner, tenker at det er synderen her :-)

Det er vel alt for sent for festeblødning? Egget harking festet seg for veldig lenge siden. Er i uke8 nå. Men ikke kommet mer. Var i denne uken det begynte å gå galt sist, så jeg er spent.

Det er vel alt for sent for festeblødning? Egget harking festet seg for veldig lenge siden. Er i uke8 nå. Men ikke kommet mer. Var i denne uken det begynte å gå galt sist, så jeg er spent.

Jo, festeblødning har man evt. når egget borer seg inn i livmoren. Hvis man merker det vil det vel være en dag eller to etter befruktning

Back
Topp