Brunt i trusa mister jeg nå?

Alt såg tilsynelatende bra ut, kunne se noe som hun anntok til å være den lille i livmora. Svart dott og et lite "korn" med hvit ring irundt. Ikke noe i eggstokkene og ikke utenfor livmor heller. Ble tatt hcg måling og skulle komme tilbake om en ukes tid for ny ul og ny hcg måling.

Alt såg tilsynelatende bra ut, kunne se noe som hun anntok til å være den lille i livmora. Svart dott og et lite "korn" med hvit ring irundt. Ikke noe i eggstokkene og ikke utenfor livmor heller. Ble tatt hcg måling og skulle komme tilbake om en ukes tid for ny ul og ny hcg måling.
Så godt å høre:Heartred Å så godt at de tok deg på alvor :love7

Åå, så bra :happy: Testene dine er veldig, veldig fine!

Skal inn på ny ultralyd og hcg måling på fredag som kommer nå. Er da uke 6+0 så er veldig spent på hva vi KAN se om alt har gått bra.

Ringte gyn nå bare for å høre hcg målingen jeg hadde på lørdag, bare av ren nysjærrihet. Var 5+1 på lørdag når jeg var inne der å hcg var 5540:) de kunne jo ikke si noe mere enn det da jeg bare har hatt den ene målingen.

Var hos lege tirsdag og fikk målt hcg, såg det var kommet svar på furstpasient nå. Vil dette si at min hcg var på 14000 på tirsdag? Se bilde. Er vell ikke andre enheter de opererer med? Isåfall så har vel alr gått bra xsmile9 for hcg målt på lørdag hos gyn var 5540 :)

Screenshot_20211028-111049_Samsung Internet.jpg

Var hos lege tirsdag og fikk målt hcg, såg det var kommet svar på furstpasient nå. Vil dette si at min hcg var på 14000 på tirsdag? Se bilde. Er vell ikke andre enheter de opererer med? Isåfall så har vel alr gått bra xsmile9 for hcg målt på lørdag hos gyn var 5540 :)

Vis vedlegget 369781
Ja, det stemmer! Lover jo veldig bra :)

Ja, det stemmer! Lover jo veldig bra :)

Takk for svar :D kjenner jeg ikke stresser så mye nå. Er jo positivt at det har steget. Skal på ul og ny måling av hcg i morgen :joyful:

Takk for svar :D kjenner jeg ikke stresser så mye nå. Er jo positivt at det har steget. Skal på ul og ny måling av hcg i morgen :joyful:
Bra du klarer å slappe av litt mer. Lykke til i morgen :Heartred

Jeg har vært gravid flere ganger. Jeg har mistet i uke 5/6 en gang og da begynte jeg å blø ganske kraftig (som en mens) samme kveld som jeg begynte å spotte brunt, slik at det ikke var noen tvil hva som skjedde. Med sønnen min som i dag er fire år hadde jeg småblødninger jevnt i hele første trimester, både rosa og brunt. Fikk komme på ultralyd første gangen det skjedde og fikk beskjed om at småblødninger er ganske vanlig og så lenge det ikke blør kraftig så er det som regel ingenting galt. Slimhinnene kan blø litt lettere når man er gravid. Jeg håper det går bra for deg, men skjønner veldig godt at du blir engstelig. Du kan godt ha lav terskel for å ta kontakt med legen hvis du er bekymret.

Jeg har vært gravid flere ganger. Jeg har mistet i uke 5/6 en gang og da begynte jeg å blø ganske kraftig (som en mens) samme kveld som jeg begynte å spotte brunt, slik at det ikke var noen tvil hva som skjedde. Med sønnen min som i dag er fire år hadde jeg småblødninger jevnt i hele første trimester, både rosa og brunt. Fikk komme på ultralyd første gangen det skjedde og fikk beskjed om at småblødninger er ganske vanlig og så lenge det ikke blør kraftig så er det som regel ingenting galt. Slimhinnene kan blø litt lettere når man er gravid. Jeg håper det går bra for deg, men skjønner veldig godt at du blir engstelig. Du kan godt ha lav terskel for å ta kontakt med legen hvis du er bekymret.

EDIT: Nå så jeg at det var en side til her, hehe. Ser ut som du er i gode hender og du har jo hatt en hcg-dobling og vel så det. Gratulerer!

EDIT: Nå så jeg at det var en side til her, hehe. Ser ut som du er i gode hender og du har jo hatt en hcg-dobling og vel så det. Gratulerer!

Ble ekstremt lettet med den gode doblingen ja, jar vært en grusom uke med venting og usikkerhet. Kommer enda litt brunt. Men av og til bare. Så kjenner jeg klarer å slappe av litt nå. Fryktet hcg skulle ha sunket fra lørdag til tirsdag. Men gjorde ikke det og er så glad for det. Man blir forferdelig bekymret når man småblør sånn. Og ja vet alle nå sier det er normalt. Men når man endelig har blitt gravid for første gang i livet etter å ha prøvd i 9år blir man fort veldig bekymret for sånt. Nå gleder jeg meg til enda en ul i morgen med enda en hcg prøve attpåtil :D burde jo være åver en dobling til i morgen hos gyn da fra tirsdagens prøve. Kanskje rundt 30 000 i hcg?

Var på sjekk idag igjen med ul å hcg måling. Venter fortsatt på svar av hcg prøve da den ikke ble ferdig mens jeg var der.

Men jeg fikk se hjerte slå idag, såå utrolig rørende :love7 lille bolla ble målt til 4,3mm og stemte godt med at jeg er 6+0 idag :Heartred hcg var nesten 29000 idag :happy7

Last edited:
Back
Topp