Brunt blod på papiret

lamelia

Betatt av forumet
Hei. I går fikk jeg litt brunt blod på papiret og har vart frem til i dag. Sterkere mensensmerter og ruggsmerter både i går og i dag. Var på ul i dag og så hjerte slå,flere som har opplevd uten å miste?
Vært gravid fem ganger med tre levendefødte. Men aldri blødd utenom festeblødning. Er 8+5 i dag. Etter MA for to år siden og BO for halvt år siden kjenner jeg at jeg er urolig.

Hei. I går fikk jeg litt brunt blod på papiret og har vart frem til i dag. Sterkere mensensmerter og ruggsmerter både i går og i dag. Var på ul i dag og så hjerte slå,flere som har opplevd uten å miste?
Vært gravid fem ganger med tre levendefødte. Men aldri blødd utenom festeblødning. Er 8+5 i dag. Etter MA for to år siden og BO for halvt år siden kjenner jeg at jeg er urolig.
Jeg hadde blødning i uke 9+x og 11+x når jeg var gravid med andre barnet. Det gikk helt fint i det svangerskapet. Leste meg frem til at det er da morkaken begynner å ta over.

Lykke til! Håper det er uskyldig blødning :Heartred

Har blødd masse i svangerskap nr3, ble baby likevel. Kan være hva som helst. Sprengt blodkar, rift, hematom.. i mitt tilfelle var det hematom, men da blødde jeg også skikkelig et par ganger, og spottet resten. :)

Back
Topp