hei pineapple.
Uff, det der vet jeg alt om. det er ikke noe gøy å plutselig oppdage blod i trusa og på dopapiret når man er gravid...
Intimt spørsmål/tankevekker - hvis dere har hatt sex en av de siste dagene, så kan det være derfor du har begynt å blø også. Cervix/livmorhalsen er ekstremt følsom når man er gravid, og dermed veldig lett blødende.
Da jeg hadde en SA for 3 år siden, så begynte det med sporblødning, brunt, og murringer i magen. men smertene tiltok raskt og det samme gjorde blødningen. Og selve sa'en var ekstremt smertefull. SÅ du vil nok ikke være i tvil hvis det er det som skulle skje nå. Men jeg synes uansett du skal dra til legen din og få han/hun til å henvise deg til gynekolgisk poliklinikk på sykehuset du hører til, så du kan få en ultralyd og et ordentlig svar. så slipper du å gå i uvisshet, det er jo terror..
Da jeg gikk gravid med mitt første barn, så hadde jeg også blødninger 3 ganger, alle gangene med 4 ukers mellomrom - da mensen liksom skulle vært hvis jeg ikke var gravid... Legen mente det kunne komme av at kroppen på en måte ikke skjønte den var gravid og dermed hadde månedlige småblødninger der mensen skulle vært... Da også var det svake murringer i livmoren nemlig.
SÅ det trenger ikke være noe galt!!
Men for ditt eget hod og sinn sin skyld, synes jeg du skal kreve å få legetime kjapt også få en ultralyd...!
merker du noe annet forresten? er symptomene som du evt har hatt fortsatt tilstede?
Lykke lykke til! håper alt kommer til å gå bra!!
Pernille
pS: Nå så jeg at du skal til legen idag ja.... LYKKE TIL!!!!