Brunrosa spotting..

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Har spottet litt nå i kveld.. lyserosa/lysebrun utflod i truseinnlegget.. er så redd. Dro på legevakta, men der fikk jeg bare en sobril for å roe meg ned.. er 6+3 og er kjempenervøs for å miste igjen etter jeg mista i oktober.. men ingen smerter enda da heldigvis og supersterk test i går..
 
Har spottet litt nå i kveld.. lyserosa/lysebrun utflod i truseinnlegget.. er så redd. Dro på legevakta, men der fikk jeg bare en sobril for å roe meg ned.. er 6+3 og er kjempenervøs for å miste igjen etter jeg mista i oktober.. men ingen smerter enda da heldigvis og supersterk test i går..

Hei! Sniker fra oktober15. Jeg hadde også sa i oktober i fjor. Da jeg var rundt uke 8 nå spottet jeg brunt/lyserosa, men ikke noe var galt. Er i uke 16 nå og UL i går viste at ikke noe er galt. Blødninger skjer uten at det kan forklares, men skjønner godt at du er engstelig. Jeg bare lå i senga mange dager etter jeg spottet. Lykke til! Vi har absolutt oddsen på vår side :)
 
Takk :) nå ble jeg litt beroliget :) ligger i ro og har ingen smerter, så får håpe at det bare er en rift eller noe sånt :)

Tommel opp for ingen smerter! Husk å pust, lett å glemme det når man er engstelig. Både Google og venninnene mine sier at det ikke er uvanlig med spotting/blødninger i første trimester. Slimhinnene blir svakere. Plassering av morkaka foran livmorhalsen kan også gi blødninger. Min spotting kom uten at det var samleie inni bilde. Merker at slimhinnene er skrale nå pga neseblod og konstant forkjøla-følelse, bare å glede seg ;)
 
Spotting kan gå bra. Det har jeg gjort med begge mine unger. Ul har vist at de levde hhv uke 7 og 15.

Da jeg mistet ble det fort mye og vondt.
 
Krysser fingrene for at dette er helt ufarlig:) som mange sier er det ikke uvanlig med spotting og du har jo og fått supersterk test.
 
Uff, ikke kjekt. Sjønner at du ble redd. Heldigvis vanlig å spotte ja, så håper dette går bra <3 venninnen min blødde i 3 mnd, alt gikk bra med den lille :)
 
Hei alle, og rakk for all positiviteten deres<3!! Jeg tok en sobril i natt etter anbefaling fra legen fordi jeg var helt nervevrak.. og i dag er det NULL spotting! :D jeg tok til og med litt papir "oppi" for å sjekke at det ikke var på veg siden jeg akkurat har stått opp :p så nå er jeg litt mer beroliget :)! Kjenner ingen smerter heller :D nå skal jeg ikke gjøre noe annet enn å ta det helt kult, spise vitaminene mine og god mat, og prøve å bli kvitt den kvalmen :) for den er der fortsatt! :) :)
 
Hei alle, og rakk for all positiviteten deres<3!! Jeg tok en sobril i natt etter anbefaling fra legen fordi jeg var helt nervevrak.. og i dag er det NULL spotting! :D jeg tok til og med litt papir "oppi" for å sjekke at det ikke var på veg siden jeg akkurat har stått opp :p så nå er jeg litt mer beroliget :)! Kjenner ingen smerter heller :D nå skal jeg ikke gjøre noe annet enn å ta det helt kult, spise vitaminene mine og god mat, og prøve å bli kvitt den kvalmen :) for den er der fortsatt! :) :)
Så godt å høre!!! Håper det ikke kommer mere. Skal du på ny kontroll snart? Håper du klarer å slappe av o dag og ta vare på deg selv <3
 
Hei alle, og rakk for all positiviteten deres<3!! Jeg tok en sobril i natt etter anbefaling fra legen fordi jeg var helt nervevrak.. og i dag er det NULL spotting! :D jeg tok til og med litt papir "oppi" for å sjekke at det ikke var på veg siden jeg akkurat har stått opp :p så nå er jeg litt mer beroliget :)! Kjenner ingen smerter heller :D nå skal jeg ikke gjøre noe annet enn å ta det helt kult, spise vitaminene mine og god mat, og prøve å bli kvitt den kvalmen :) for den er der fortsatt! :) :)

Såååå bra :D:D da er det bare å ruge videre :signs003
 
Eg spotta av og på i 11 daga rundt uke 5-6 når eg venta småen, han e ein frisk og rask krabat på 7 mnd i dag :)
Når ein e gravid så blir slimhinnene tynnare, og det er lett for at ei blodåre ryk, mest sannsynlig nåke sånt så har skjedd hos deg og meg :) Eg hadde og problemer med ein del neseblod i begynnelsen av forrige svangerskap ;)
 
Fortsatt ingen spotting :) begynner å lure på om jeg kan ha soppinfeksjon.. klør litt når det blir for tettsittende der nede.. :p kanskje det kan ha forårsaket mini-spottingen? :) Har aldri hatt sopp før, så er ikke helt sikker på hvordan det er..
 
Ta mistanken om sopp opp med jm/lege
 
Sopp og UVI er veldig vanlig i graviditeten...bruk canesten salve og smør deg :)
 
Fortsatt ikke mer spotting :D og heller ingen smerter!!! :D jeg begynner å tro at dette kan gå bra.. men helt siden i forigårs så har jeg nesten ikke kjent murringer. Mamma sa det var helt vanlig at det forsvant etterhvert, og noen har det ikke i det hele tatt.. noen andre her som heller ikke har murringer lenger? Eller minimalt? :)
 
Fortsatt ikke mer spotting :D og heller ingen smerter!!! :D jeg begynner å tro at dette kan gå bra.. men helt siden i forigårs så har jeg nesten ikke kjent murringer. Mamma sa det var helt vanlig at det forsvant etterhvert, og noen har det ikke i det hele tatt.. noen andre her som heller ikke har murringer lenger? Eller minimalt? :)
Jeg har bare såvidt hatt litt murringer, men svært lite. Satser på at det ikke er grunn til bekymring ;-)
 
Back
Topp