Brunost

Fløtemys ja!! Den mørke er forferdelig heheh!
 
Fikk mannen til å kjøpe brunost i dag, teste om spira vil ha. Desperat på jakt etter noe som frister og ikke kommer i retur
 
Jeg er ikke glad i brunost, men skal faktisk spise litt mer av det (med syltetøy for at det skal smake litt bedre) for jeg spiser lite med jod... :nailbiting: Kanskje jeg plutselig liker det!
 
Skive med brunost er merkelig nok en av tingene jeg har klart å spise når kvalmen har vært på det verste.
 
Jeg ler så høyt av hvordan denne tråden har utvikla seg :laughing021 Må kjøpe mer brunost over helga!:laughing002
 
Den beste brunosten er julebrunosten!! Smaker som julebrød/bolle. Helt fantastisk! Gleder meg til den kommer i butikkene igjen! Spiste den helt til juni i år fikk tak i den på holdbart (butikk for utgående produkter, datovarer etc)
 
Den beste brunosten er julebrunosten!! Smaker som julebrød/bolle. Helt fantastisk! Gleder meg til den kommer i butikkene igjen! Spiste den helt til juni i år fikk tak i den på holdbart (butikk for utgående produkter, datovarer etc)
Veldig enig! Den smaker godteri
 
1B591D01-A6CE-4F4D-8135-7459E05B7394.jpeg
Til alle dere brunostelskere. Kjøp denne!!! Den får en kjedelig brødskive til å smake bolle!!! Den er helt fantastisk! Har lett etter den de siste ukene og nå fant jeg den endelig - på Coop obs! Ifølge Tine skal den være i de fleste butikker fra november av, men OBS hadde allerede.
 
Back
Topp