Og jeg! I det siste vet jeg ikke hvor mange brødskiver med smør/brelett og fløtemysost jeg har spist. Lenge siden jeg har spist noen av delene!Hahaha, jeg og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg! I det siste vet jeg ikke hvor mange brødskiver med smør/brelett og fløtemysost jeg har spist. Lenge siden jeg har spist noen av delene!Hahaha, jeg og![]()
Jeg fant både brunost og fløtemysost på tilbud for noen dager siden, jeg ble sånn skikkelig lykkelig!Og jeg! I det siste vet jeg ikke hvor mange brødskiver med smør/brelett og fløtemysost jeg har spist. Lenge siden jeg har spist noen av delene!

Kanskje jeg plutselig liker det!
Morer meg godt over hvor enkelt vi påvirker hverandre i denne «tilstanden». Blitt en liten brunost-bevegelse Veldig enig! Den smaker godteriDen beste brunosten er julebrunosten!! Smaker som julebrød/bolle. Helt fantastisk! Gleder meg til den kommer i butikkene igjen! Spiste den helt til juni i år fikk tak i den på holdbart (butikk for utgående produkter, datovarer etc)