Brunost: yay oder nay?

Brunost?

• YAY

• NAY

Results are only viewable after voting.
Det bør de:p Kan ikke du skrive ned hva de har av utvalg når du har vært der? Er interessant å høre:D
Det heter scandikitchen.co.uk :) de har hjemmeside hvis du vil ta en titt. De har veldig mye av de «vanlige» tingene som folk gjerne savner når de flytter fra Norge, Sverige og Danmark :) de hadde brunost så jeg :D

Jeg liker brunost :) også på nystekt brød.
Brunost er også godt som pålegg når man drikker varm sjokolade. På tur pleier jeg å steke brødskive med brunost på bålet, da smelter den litt. Nam nam

Liker det ikke i det hele tatt. Aldri gjort.

Spiser det hvis jeg får det servert (og ikke noe alternativ), men ellers spiser jeg det ikke nei. For min del blir det for søtt på skiven, bruker heller ikke syltetøy på skiven.

Ikke noe stor fan. Kan spise det, på varme vafler eller så, men.. foretrekker egentlig alt annet pålegg.

Jeg gikk rett i butikken og kjøpte brunost etter jeg leste denne tråden. Fy søren så godt det var!!!

Jeg smakte det først i voksen alder og synes det smaker helt forferdelig. Skikkelig høgg :P Mannen min liker det heller ikke. Men dattera vår ble vant til det i barnehagen og liker det. Så vi kjøper til henne innimellom.

Back
Topp