Brunlig utflod

Ugleline

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Jeg vet jo at det er gammelt blod, men trenger bare litt sånn oppmuntring.

Hadde litt brunlig utflod 12/13 november og i dag igjen er det brunlig. Det er ikke masse, men er det normalt? Er jo i tillegg forkjøla, vet ikke om det spiller inn, er førstegangs

Trenger bare litt betryggelse fra noen :smiley-ashamed004

Jeg er 4+5 i dag og jeg har hatt brunlig utflod på papiret etter toalettbesøk i ca 4 dager. Det begynte 10 dpo. Den ene dagen trodde jeg det hadde stoppa, men det kom tilbake noen timer senere. I hele går var det borte hvertfall, så håper det forblir borte.

Ikke at dette var så betryggende, kanskje, men for meg og kom og gikk det litt. Når det har gått galt for meg de to tidligere gangene har det vært rosa/friskt med en gang. Det kan jo variere altså, men jeg blir ikke bekymra av bittelitt brunt :)

Ved et av mine svangerskap hadde jeg brunlig utflod ved et par anledninger rundt uke 7, og senere en større blødning i uke 13. Resultatet av dette svangerskapet blir snart 3 år, så det kan gå helt fint :happy:

I mitt forrige svangerskap hadde jeg brunlig utflod av og på fra uke 6-12. Ble jo selvfølgelig super stressa, men det gikk helt fint. Tenker så lenge det ikke er friskt blod kombinert med smerter så er det sikkert helt ufarlig:)

Jeg har hatt litt brunlig utflod denne gangen. En dag her og der. Legen sa d var ikke noe farlig. På ultralyden så de bittelitt blod som kunne komme ut som brun utflod sa han, men det var ikke noe farlig:Heartred

Så lenge en ikke har sterke smerter eller blør friskt blod så et det som regel ufarlig.

Men om du er bekymra likevel, så ringe legen å få målt hcg med to dagers mellomrom, så får du svar på om det stiger som det skal.

Back
Topp