Brunlig utflod...

Blir søren ikke klok :p

I dag starta jeg dagen med å kaste opp. Kommer litt mer brunt/lyyyysrosa i dag. Er veldig kvalm og uggen. Murringene er helt borte og puppene har blitt litt mer ømme igjen :oops: så hva skjer? Jeg er så sliten og forvirret. Blir spennende å finne ut i morgen.
 
Ultralyd i dag, 6+6, viste et bankende hjerte!! Pappaen fikk bli med inn, og han sa det slo sinnsykt fort. Helt sjokkert han ;) blødningen lå i morkaken, sa gynekologen
 
Ultralyd i dag, 6+6, viste et bankende hjerte!! Pappaen fikk bli med inn, og han sa det slo sinnsykt fort. Helt sjokkert han ;) blødningen lå i morkaken, sa gynekologen
Så godt å se! Gratulerer!:joyful: Hva sa gyn om blødningen? Er det helt ufarlig eller skal det følges opp?
 
Så godt å se! Gratulerer!:joyful: Hva sa gyn om blødningen? Er det helt ufarlig eller skal det følges opp?

Klarer nesten ikke tro på det jeg! Var 90% sikker på at det var dødt inni det. Han sa ikke så mye annet enn at blødningen nok kom av blodansamlingen han så. Den lå ikke i livmoren, og det var bra! Blir ikke fulgt ekstra opp uten om at blødningen ikke gir seg. Han sa jeg kunne forvente å blø litt mer, men ikke særlig mye. Skulle ta kontakt om det ble mye blod og smerter. Han hadde trua! :)
 
Klarer nesten ikke tro på det jeg! Var 90% sikker på at det var dødt inni det. Han sa ikke så mye annet enn at blødningen nok kom av blodansamlingen han så. Den lå ikke i livmoren, og det var bra! Blir ikke fulgt ekstra opp uten om at blødningen ikke gir seg. Han sa jeg kunne forvente å blø litt mer, men ikke særlig mye. Skulle ta kontakt om det ble mye blod og smerter. Han hadde trua! :)
Åh, så godt å høre! Det var nok en stor lettelse:Heartred Bare nyt helgen med en nydelig spire i magen du da!:joyful:
 
Ultralyd i dag, 6+6, viste et bankende hjerte!! Pappaen fikk bli med inn, og han sa det slo sinnsykt fort. Helt sjokkert han ;) blødningen lå i morkaken, sa gynekologen

Mente han livmoren? Morkaken er ikke dannet enda.
Så bra alt så fint ut ellers. Fantastisk å se det lille hjertet slå :Heartred
 
Mente han livmoren? Morkaken er ikke dannet enda.
Så bra alt så fint ut ellers. Fantastisk å se det lille hjertet slå :Heartred

Jeg vet ikke hva han mente. Slik jeg så det lå det ikke i livmoren, men utenpå. Det kan jo ikke være morkaken nei... livmoren var en svart flekk med et lite foster inni. Blødningen han viste meg lå ikke i den svarte flekken.

Han sa bare at det ikke var farlig, og at vi skulle «nulle ut» denne blødningen. Den var ikke relatert til livmoren eller fosteret :gen053 j jeg må bare velge å stole på han!
 
Ultralyd i dag, 6+6, viste et bankende hjerte!! Pappaen fikk bli med inn, og han sa det slo sinnsykt fort. Helt sjokkert han ;) blødningen lå i morkaken, sa gynekologen

Så fantastisk!

Er så betryggende å høre om flere av dere som opplever blødninger men likevel ser bankende hjerter på UL. Det gir meg håp for min UL på fredag!
 
Jeg vet ikke hva han mente. Slik jeg så det lå det ikke i livmoren, men utenpå. Det kan jo ikke være morkaken nei... livmoren var en svart flekk med et lite foster inni. Blødningen han viste meg lå ikke i den svarte flekken.

Han sa bare at det ikke var farlig, og at vi skulle «nulle ut» denne blødningen. Den var ikke relatert til livmoren eller fosteret :gen053 j jeg må bare velge å stole på han!

Det er det aller viktigste! Så bra at babyen har det fint. Har selv hatt to UL pga blødning forrige helg. De kunne ikke se hvor blødningen kom fra her heller! Men, babyen vokser og har det fint. Mange blør jo gjennom hele graviditeten uten at det er noe galt. Har troen på begge våre små frø :Heartred
 
Back
Topp