Brunlig utflod...

Panda2013

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Noen som har hatt brunlig utflod her? I kveld, etter en lang dag med jobb, møter og besøk, oppdaget jeg at det hadde kommet litt brunt i truseinnlegget. Som om jeg ikke var bekymra nok fra før.

Puppene mine har vært ømme av og på, men de har hele tiden vært bittelitt ømme i alle fall. Nå er denne ømheten helt borte. Hva skjer da? Jo, jeg går fullstendig inn i panikk og er det mest pessimistiske mennesket på jord akkurat nå. Har en dårlig magefølelse på dette her.
Jeg har også murringer. De har vært merkbare helt fra starten. Nå, i sammenheng med brun utflod, ser jeg IKKE på de som et godt tegn lengre. Jeg er 6+3 i dag, og var egentlig ved godt mot i dag tidlig. Da var jeg kvalm/uggen, hodepine, trett, sliten, brekte meg osv...

Det var veldig lite, og kun i truseinnlegget. Ingenting på papiret og heller ingenting de 3764 andre gangene jeg har tørka meg. Har til og med gravd med q-tips oppi der uten å finne noe brunt.
Formen er merkbart bedre, selv om dagen har vært slitsom. Symptomene spiller altså ikke på lag med meg akkurat nå. Jeg er skikkelig, skikkelig redd og lei med. Klarer ikke annet enn å gråte. Orker bare ikke en runde til :(
 
Noen som har hatt brunlig utflod her? I kveld, etter en lang dag med jobb, møter og besøk, oppdaget jeg at det hadde kommet litt brunt i truseinnlegget. Som om jeg ikke var bekymra nok fra før.

Puppene mine har vært ømme av og på, men de har hele tiden vært bittelitt ømme i alle fall. Nå er denne ømheten helt borte. Hva skjer da? Jo, jeg går fullstendig inn i panikk og er det mest pessimistiske mennesket på jord akkurat nå. Har en dårlig magefølelse på dette her.
Jeg har også murringer. De har vært merkbare helt fra starten. Nå, i sammenheng med brun utflod, ser jeg IKKE på de som et godt tegn lengre. Jeg er 6+3 i dag, og var egentlig ved godt mot i dag tidlig. Da var jeg kvalm/uggen, hodepine, trett, sliten, brekte meg osv...

Det var veldig lite, og kun i truseinnlegget. Ingenting på papiret og heller ingenting de 3764 andre gangene jeg har tørka meg. Har til og med gravd med q-tips oppi der uten å finne noe brunt.
Formen er merkbart bedre, selv om dagen har vært slitsom. Symptomene spiller altså ikke på lag med meg akkurat nå. Jeg er skikkelig, skikkelig redd og lei med. Klarer ikke annet enn å gråte. Orker bare ikke en runde til :(

Jeg opplevde brun utflod + en spiseskje med rødt blod fra fredag til og med i går. Var på UL og alt så fint ut!

Legen sa det var helt normalt med både små blødninger og brun utflod. Brun utflod er jo gammelt blod!

Veldig sikker på at du ikke trenger å bekymre deg :Heartred
Men, forstår deg godt. Har mistet mange ganger selv
 
Føler med deg:Heartred Kjenner på det selv. Etter litt blødning i går og at stoffskiftet mitt har sunket rett i bånn. Sitter her i karantene og får ikke kommet meg til TUL.

Håper det er uskyldig. Når skal du på TUL?
 
Jeg opplevde brun utflod + en spiseskje med rødt blod fra fredag til og med i går. Var på UL og alt så fint ut!

Legen sa det var helt normalt med både små blødninger og brun utflod. Brun utflod er jo gammelt blod!

Veldig sikker på at du ikke trenger å bekymre deg :Heartred
Men, forstår deg godt. Har mistet mange ganger selv

Håper virkelig det går bra! Ikke kommet noe mer, heldigvis. Men disse tydelige menssmertene virker ikke som et godt tegn altså :(
De få symptomene jeg hadde har egentlig forsvunnet også. Blæ!
 
Føler med deg:Heartred Kjenner på det selv. Etter litt blødning i går og at stoffskiftet mitt har sunket rett i bånn. Sitter her i karantene og får ikke kommet meg til TUL.

Håper det er uskyldig. Når skal du på TUL?

Det er så utrolig kjipt! :( var det friskt blod hos deg?
Jeg legget merke til at pulsen min har sunket en del også. Ser det godt på oversikten på klokka mi. Gått en del ned både mandag og i går (tirsdag).

Jeg har i utgangspunktet ikke TUL før 8.april jeg. Alt for lenge til. Har sendt forespørsel om å få komme inn et annet syed i løpet av uka, men ikke fått svar enda.
 
Det er så utrolig kjipt! :( var det friskt blod hos deg?
Jeg legget merke til at pulsen min har sunket en del også. Ser det godt på oversikten på klokka mi. Gått en del ned både mandag og i går (tirsdag).

Jeg har i utgangspunktet ikke TUL før 8.april jeg. Alt for lenge til. Har sendt forespørsel om å få komme inn et annet syed i løpet av uka, men ikke fått svar enda.
Er det noe sted du kan få målt hcg med to dagers mellomrom da? For hvis det stiger som normalt er det jo en indikator på at ting utvikler seg som det skal. Sikkert lettere å få time til å måle det enn ul? Fastlegen, evt en privat lege kanskje?:Heartred Er jo deilig å sjekke opp så du ikke uroer deg unødig:Heartred
 
Det er så utrolig kjipt! :( var det friskt blod hos deg?
Jeg legget merke til at pulsen min har sunket en del også. Ser det godt på oversikten på klokka mi. Gått en del ned både mandag og i går (tirsdag).

Jeg har i utgangspunktet ikke TUL før 8.april jeg. Alt for lenge til. Har sendt forespørsel om å få komme inn et annet syed i løpet av uka, men ikke fått svar enda.
Det var friskt blod. Det sluttet å blø iløpet av dagen.
FITbiten vil jeg ikke ta på meg igjen. Jeg vil heller ha en dårlig følelse og få bekreftelse på en TUL. Du bør teste hcg hos legen
 
Jeg orker ikke styre med hcg-prøver nå. Ser det an for å se om det utvikler seg til noe mer. Forhåpentligvis får jeg komme inn til TUL om ikke så lenge.

Det har ikke kommet mer brunt. Bare smertene som er her nå.
 
Ja, jeg hadde litt brunlig utflod i dag og mensenmurringer. Husker ikke at jeg hadde dette i forrige graviditet. Så får krysse fingrene nå. Tenkte å se det an ila uken også ta en ny test i helgen.
 
Fikk time til TUL på fredag helsigvis!! Så slipper jeg å vente så lenge.
Jeg gruer meg noe helt sinnsykt!!
 
Fikk time til TUL på fredag helsigvis!! Så slipper jeg å vente så lenge.
Jeg gruer meg noe helt sinnsykt!!
Jeg skal også på TUL fredag! Negativ covid test så er ute av karantebe
 
Jeg hadde brun utflod i en uke etter positiv test, pluss litt av og på etter det også, senest igår.. Men har ikke hatt noen smerter, annet enn litt murringer. Skal på ul til tirsdag, og spyr nesten fordi jeg gruer meg sånn:yuck:

Masse lykke til på fredag! Oppdater gjerne:happy:
 
Snakket med gynekologen nå siden jeg begynte å blø litt igjen nå + mensenmurringer, så er det nok spontanabort. Dumt, men må innrømme at jeg ikke fikk godfølelsen denne gangen, sånn som jeg gjorde sist.
Ønsker dere masse lykke til og tenker på dere <3
 
Snakket med gynekologen nå siden jeg begynte å blø litt igjen nå + mensenmurringer, så er det nok spontanabort. Dumt, men må innrømme at jeg ikke fikk godfølelsen denne gangen, sånn som jeg gjorde sist.
Ønsker dere masse lykke til og tenker på dere <3
Det er rart hvordan kroppen vet det. Håper ny spire sitter raskt:Heartred
 
Snakket med gynekologen nå siden jeg begynte å blø litt igjen nå + mensenmurringer, så er det nok spontanabort. Dumt, men må innrømme at jeg ikke fikk godfølelsen denne gangen, sånn som jeg gjorde sist.
Ønsker dere masse lykke til og tenker på dere <3
Nei nei! Håper det ikke er det som skjer :( <3
 
Snakket med gynekologen nå siden jeg begynte å blø litt igjen nå + mensenmurringer, så er det nok spontanabort. Dumt, men må innrømme at jeg ikke fikk godfølelsen denne gangen, sånn som jeg gjorde sist.
Ønsker dere masse lykke til og tenker på dere <3

Jeg opplevde en blødning på lørdag, etterfulgt av to dager med masse brun utflod + menssmerter. Så et lite bankende hjerte på mandag!

Blør du mye? Er ikke sikkert at det er en SA.
 
Jeg opplevde en blødning på lørdag, etterfulgt av to dager med masse brun utflod + menssmerter. Så et lite bankende hjerte på mandag!

Blør du mye? Er ikke sikkert at det er en SA.

Ja, nå mot kvelden har det tatt seg opp. Så er nok en SA, men takk for oppmuntring :)
 
Back
Topp