Brunlig utflod

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Har hatt brunlig utflod (gammelt blod) siste to dagene, sendte sms til jordmora mi idag tidlig,og fikk beskjed om at alle blødninger skulle sjekkes. Har derfor legetime kl 10.40, og spent på om jeg blir henvist videre eller hba legen tenker.

Måtte bare få det ut... livredd for å miste igjen, hadde en SA i sommer :( er 13+0 idag..
 
Heldigvis er sånt stort sett uskyldig, men det er jo like skummelt hver gang likevel ettersom det ikke alltid er uskyldig. Godt det blir tatt på alvor, så du ikke trenger gå i uvisshet unødig lenge. Krysser fingrene for at du får vite at alt er bra.
 
Takk for alle lykkeønskninger ♡

Hadde +2 med bkod i urinen hos legen ,tok GU som også vist både litt nytt vlod og noe gammelt. Så fikk time til gyn. pol for ultralyd. Der tok de først GU, så målte de livmorhalsen ,og deretter vanlig ultralyd. Alt var i skjønneste orden med begge mine søte små. Og blødningen er helt uskyldig, mulig enten fra en betennelse i livmorhalsen eller fordi morkaka ligger langt nede enda. Tvillingene ble målt til 13+1 og 13+3, selv om jeg mener jeg er 13+0 idag ♡♡

Puster nå lettet ut og tar helg :)
 
Så bra! Det er godt å høre <3

Angående tvillingene, av ren nysgjerrighet; kan tvillinger måles til ulik tid? Altså 13+1 og 13+3? Det visste jeg ikke! Befruktningen skjer til en tid, men utvikler en av tvillingene seg litt tidligere enn den andre, eller hva betyr det? :)
 
Så bra! Det er godt å høre <3

Angående tvillingene, av ren nysgjerrighet; kan tvillinger måles til ulik tid? Altså 13+1 og 13+3? Det visste jeg ikke! Befruktningen skjer til en tid, men utvikler en av tvillingene seg litt tidligere enn den andre, eller hva betyr det? :)

Skal ikke kuppe. Men tvillinger utvikler seg forskjellig gjennom hele svangerskapet. Tror det er mest avvik på slutten av svangerskapet da, da kan plutselig den ene ta næring fra den andre osv.

Men en av de er jo minst og en er størst. Sånn vil det alltid være uten at noe er galt. ❤❤
 
Så bra! Det er godt å høre <3

Angående tvillingene, av ren nysgjerrighet; kan tvillinger måles til ulik tid? Altså 13+1 og 13+3? Det visste jeg ikke! Befruktningen skjer til en tid, men utvikler en av tvillingene seg litt tidligere enn den andre, eller hva betyr det? :)

Som friluftsmor skrev så er de vare litt forskjellige i størrelse :) mine er eneggede, så det har blitt befruktet samtidig og så delt seg. Men de ble målt til å være 7,0 cm og 7,16 cm idag derfor ble de oppgitt til forskjellige svangerskapslengde, selv om de er akuratt like gamle:)
 
Back
Topp