Brunlig utflod

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Flere som opplever det?

Jeg hadde det mye i forrige sv.skap, spesielt etter sex - men nå er det over ei uke siden sist gang og hadde litt brunlig utflod i går kveld og bittelitt i dag. Hadde jo bittelitt blødning etter sex forrige uke, kan det være rester etter det nå?
Jeg har ikke vondt og vet jo at dette er normalt og ganske ufarlig, men blir jo bekymret allikevel merker jeg.

Har ingen erfaring dessverre!

Men hvis du hadde det mye i forrige svangerskap og har hatt det nå også etter sex så er det nok bare litt såre slimhinner som forårsaker dette, eller som du sier, rester etter runden forrige uke :)
Det går nok helt fint :Heartbigred

Har ingen erfaring dessverre!

Men hvis du hadde det mye i forrige svangerskap og har hatt det nå også etter sex så er det nok bare litt såre slimhinner som forårsaker dette, eller som du sier, rester etter runden forrige uke :)
Det går nok helt fint :Heartbigred
Det er så mye bedre å høre at andre sier at det går fint, blir litt roligere av det❤

Det er så mye bedre å høre at andre sier at det går fint, blir litt roligere av det❤
Har blødd i de 4 andre svangerskapene og det har gått helt fint :Heartred.. brunlig er jo gammel blod så sikkert bare løsna litt når det ble action der nede ;)

Spotting er helt normalt :happy: hadde det litt i starten jeg og, står på alle gravidsider at dette er helt normalt og ufarlig :angelic:

Jeg har det helt likt! :( skal til legen i morgen å ta prøver for å se at det ikke har gått galt. Så krysser fingrene :Heartred:Heartred

Uff... Skjønner godt at du er urolig. Mange føler ofte at det hjelper å ta en telefon til jordmor å snakke med henne om man er i tvil. Da vil man nok få et ordentlig svar som kan berolige deg litt. Det går nok fint skal du se <3

Nå kom det brunt slim her også! Fader!!! Tenker jo ma igjen jeg! Ingen av symptomene er vekke, men det var de ikke de andre gangene heller. Heldigvis ul imorgen!

Det ga seg samme kvelden her å, men kjenner jeg er litt urolig allikevel. Hadde aldri noe tegn til blødninger sist svangerskap :(
Takk for det :Heartred
Jeg hadde heller ikke blødninger i første sv. skap, men har hatt i alle de andre og dette er femtemann :) Blir urolig jeg også, selv om jeg vet at kroppen min er sånn - burda vært vant til det,men blir litt nervøs hver gang fordi om.

Back
Topp