Brunlig utflod

Mamma-2018

Andre møte med forumet
7+2 var jeg på tidlig invendig ultralyd. Bare for å sjekke at alt var som det skulle. Alt såg bra ut [emoji173] I går kveld 7+4 merket jeg en lyse brunlig utflod i trusen. Ikke mye. Prøvde å ikke tenke for mye på de. Men det er likt i dag. Har hatt melkehvit utflod frem til igår.
Er det noen som vet hvorfor den har endret farge, bør jeg bli bekymret eller er det normalt ?

Når jeg våkner på morningen har jeg alltid litt vondt nederst i høyre side av magen. Så går jeg på do og tisser så går det vekk. Vært sånn hele tiden. Men i dag har den vonde følelsen ikke gått skikkelig vekk. Hmm

Ja, og så er det nesten bare å vente og se. Hvis det ikke øker så er det helt sikkert ikke farlig. Dersom den øker på så tar du kontakt med legen.

Krysser fingrene for deg:)

Har brunlig utflod nesten daglig. Hatt det i flere uker. Satser på at det er pga skjøre slimhinner og ikke noe skummelt på gang.
Så bankende hjerte i uke 7, hadde brunlig utflod før det og hatt det etter det. Gleder meg til neste UL i uke 12 og jeg får se ett bankende hjerte igjen. Blir jo så begymret med denne brune utfloden

7+2 var jeg på tidlig invendig ultralyd. Bare for å sjekke at alt var som det skulle. Alt såg bra ut [emoji173] I går kveld 7+4 merket jeg en lyse brunlig utflod i trusen. Ikke mye. Prøvde å ikke tenke for mye på de. Men det er likt i dag. Har hatt melkehvit utflod frem til igår.
Er det noen som vet hvorfor den har endret farge, bør jeg bli bekymret eller er det normalt ?

Når jeg våkner på morningen har jeg alltid litt vondt nederst i høyre side av magen. Så går jeg på do og tisser så går det vekk. Vært sånn hele tiden. Men i dag har den vonde følelsen ikke gått skikkelig vekk. Hmm

Tenker at hvis du så bankende hjerte bare to dager før er det mest sannsynlig ultralydapparatet! Med mindre det øker i mengde og blir friskere blod og store smerter ville jeg ikke bekymret meg så mye! Ting kan skje men dette høres ufarlig ut (for en helt ufaglært selvsagt [emoji8])

Back
Topp