Brunlig utflod..

Pink

Elsker forumet
Sommerfuglene
Desemberlykke 2018
Fikk en utrolig dårlig følelse når jeg var og trente i går, når jeg kom hjem var det brunlig utflod på papiret når jeg tørket meg. Samtidig føles puppene mindre ømme, er ikke kvalm og svimmel lenger i dag. Har brunlig utflod nesten hver gang jeg er på do, kun på papiret. Har også småvondt i magen, ikke stikkinger som jeg har hatt før. Føles og ser ut akkurat som det gjør rett før jeg får mensen.Usikker på om jeg innbiller meg at symptomene er borte eller om jeg kjenner litt på kvalme/ømme pupper o.l innimellom.
Er 7 uker og 3 dager nå. Skal på tidlig ul tidlig netse uke på Ullevål (avtalt fra før), men jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Leser både at brunlig utflod er normalt og ufarlig og at det er starten på spontanabort. Føler det blir litt dramatisk å dra på legevakta med dette, men utrolig vanskelig tanke å vente helt til tirsdag også.
Ville dere forberedt dere på det verste og booket time til tidlig ul et sted som er helgeåpent, eller tenkt positivt og holdt ut til neste uke? Noen som vil fortelle om sine erfaringer med brunlig utflod? Hvor lenge varte det, mistet dere symptomer, ble det verre..? Lest mye på nett, men vil gjerne høre fra både de som det IKKE gikk bra med og de som fikk en frisk bebis som belønning til slutt...
Uff, sitter på jobb med 1000 tanker og løper på do hele tiden for å sjekke om det er verre/har sluttet.. Prøvd i mange, mange år, ble så glad da det endelig skjedde og har tenkt så positivt hele veien. Vanskelig å innstille seg på å begynne helt forfra igjen nå :pale

Kanskje du kan endre på timen på ullevål slik at du kan komme tidligere? Ved SA har det gått relativt fort fra brunlig til ferskt blod, så hvis det bare er brunt trenger det sikkert ikke være noe farlig. Hadde ikke klart å gått uten å vite noe da, så jeg hadde nok ordnet en ul :)

Jeg ville ringt og prøvd å endret time eller bestilt privat. Fælt å gå å tenke på det hele helgen. Jeg har dessverre bare dårlig erfaring med brun utflod. Har hatt det i to svangerskap og det endte dårlig begge gangene. Skal sies at det gikk over til blødning etterhvert.. Men jeg har en venninne som ikke forstod hun var gravid før uke 12 da hun hadde blødninger. Det gikk bra. Krysser fingrene for at alt er bra <3 slapp av og prøv å ikke stress i helgen.

Veldig vanlig å få litt blod eller blodlig utflod etter trening. Slimhinnene sprekker lettere når du er gravid, og det er my press rundt musklene der nede når du trener. Om du ikke har fått friskt blod enda ville jeg prøvd å slappa litt av og venta til ul. :)

Jeg hadde også dette rundt uke 7. Varte i 2 dager. Bare på papiret. Var på UL dagen etter at det hadde sluttet, og fikk se et lite hjerte som banket ❤️

Takk for fine svar alle sammen.. Er litt av og på om det er noe på papiret nå, fått time for ul i morgen så må bare vente og se.. Forhåpentligvis er alt ok, hvis ikke så har jeg iallfall opplevd å bli gravid på egen hånd og ser muligheten for at det kan skje igjen.. :)

Jeg hadde også dette i uke 7. Men UL viste at alt var bra. Så prøv og tenk positivt!

Jeg hadde brunlig utflod i rundt uke 7 sist svangerskap. Det varte i godt over en uke hos meg, og her gikk det bare godt ;)

Jeg krysser alt for at dette kun var en uskyldig blødning =)
Lykke til på ul i morgen :)

Første gang jeg var gravid blødde jeg og hadde brun utflod fler ganger, alt gikk bra.

Andre gang opplevde jeg ikke utflod eller blod og da hadde jeg MA.

Rart det der, jeg har hatt brukt utflod to dager, så gikk det over, litt nervøs, men satser på at alt er bra :-)

Ønsker deg lykke til!

Takk alle.. Utover kvelden har jeg blødd både mer i mengde, og mer rødlig, så tror løpet er kjørt.. Forbereder meg mentalt på beskjed om at det ikke er liv på ul i morgen :-( hvor fort kan man begynne å prøve igjen? Ble gravid mens jeg gikk på nesespray i forbindelse med prøverørsforsøk, usikker på om vi burde prøve litt på egenhånd først el starte rett på igjen med prøverør når syklus er normal igjen :-/ mye tanker i dag, griner og depper og tenker fremover om hverandre...

Føler med deg :Heartred blødde selv i går :( Masse lykke til på ultralyd :) Håper alt står bra til. Klemmer

oppdatering etter ul: embryoet har antagelig sluttet å utvikle seg på ett tidlig stadium, var nesten ingenting igjen selv om jeg ikke har blødd mye...

Å nei så trist :-( mange klemmer til deg <3 lykke til videre <3

Back
Topp