Brunlig utflod.

-snartmammatil3-

Elsker forumet
Flere som har brunlig utflod til tider. Kjenner at det bekymrer meg når det kommer ;(

:-( krysser fingrene for deg

Ring legen eller jm og hør, så kan nok de gi deg svar.
Men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge det ikke er friskt blod, eller at det er i store mengder..

Nei det er ikke mye og heller ikke rødt. Bare litt lys brunt- ikke melkehvitt som det skal vere. Håper det er ufarlig

Nei det er ikke mye og heller ikke rødt. Bare litt lys brunt- ikke melkehvitt som det skal vere. Håper det er ufarlig

Sniker fra Juni2014 :)

Jeg hadde brun utflod søndag for et par uker siden og ble veldig bekymret, jeg fikk komme på ul uken etter og der var alt i sin skjønneste orden :)

Har du hatt det lenge?

Sniker fra Juni2014 :)

Jeg hadde brun utflod søndag for et par uker siden og ble veldig bekymret, jeg fikk komme på ul uken etter og der var alt i sin skjønneste orden :)

Har du hatt det lenge?

Jeg hadde pittelitt en dag for en uke siden, åsså fikk jeg det tilbake i natt (på nattevakt) litt mer men fortsatt kun på papiret på do.. Tror jeg ringer legen i morgen, er jo helt nervevrak..

Ikke kims av det i hvert fall. Jeg mener på ingen måte å skremme deg, men jeg hadde så vidt antydning til blodspor tre separate morgener. Så lite at jeg følte meg helt dust som fløy til legen og privat UL, men det skal jeg hilse og si jeg er glad jeg gjorde. Sjekk det i hvert fall, selv om det er stor sannsynlighet for at det ikke er noe.

Har også hatt litt lysebrun utflod samt tykk, blank utflod med noen "blodårer" i. Så lenge jeg ikke har mistet og det bare er en dag inneimellom så tar jeg det med ro. Ul på tirsdag vil gi fasiten :( :)

Har snakka med jordmor idag å hun sier at jeg kan snakke med legen om det om det vedvarer. Det er så lite at jeg tror nesten ikke det er noe farlig lenger, mn jeg skal ringe lege så snart sentralbordet deres åpner igjen kl 13.00. Greit å få svar

Det var akkurat slik jeg også hadde det.
Herregud, jeg håper alt står bra til med spiren min. Hadde du noen symptomer ellers da? Det var helt annerledes sist jeg mistet, da var det ikke tvil om at det gikk galt...

Kjære deg, jeg mener ikke å skremme deg altså! Det er jo stoor sannsynlighet for at det ikke er noe. Det er bare det at det var akkurat det jeg også ble fortalt, så det ble så stort sjokk for meg at det faktisk ikke var noe inni der. Jeg hadde ingen andre symptomer. En morgen med litt rosa utflod, så en uke etter gjentok det seg to dager på rad, og da dro jeg på UL.

Har også hatt det å har fått det igjen. Men har andre symptomer enda, så håper bare alt er ok. Føler jeg bare går å er redd, nesten som man slår fra seg tanken om graviditet:/ å det er trist siden man har venta i nesten 5 år på dette:(

Jeg fikk målt hcg med to dagers mellomrom. Da steg det fra 11000 til 15000, og legen sa det var kjempebra, noe jeg i ettertid innser er helt på bærtur. Uka etter målte jeg igjen, og da var den fortsatt 15000. Jeg ville dratt på tidlig UL hvis jeg var bekymra, for det er ikke noen vits i å bekymre seg unødig. For man blir ikke beroliget før man ser at alt er bra.

Hei jeg hadde brunlig utflod, til lett blødning tre dager på rad. Gikk og målte hcg og tok ultralyd. Alt så fint ut men gynekologen så en blodansamling som var før livmora som hun mente det kom av. Skulle jeg få brunlig utflod mente hun altså at dette ikke var farlig og ikke var knyttet til fosteret. Gammelt blod.
Håper det går bra med deg og at blødningen stopper. <3 Jeg hadde så mye tanker og var så redd, mye bedre å gå å sjekke opp i det mener jeg.

Back
Topp