Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er 34 uker på vei idag, og hadde nå nettopp brunlig utflod når jeg var å tisset.. Andre som har hatt dette? Bør jeg ta kontakt med jordmora, kjenner liv.
Jeg hadde det for en stund tilbake, og da sa jordmor at om det varte ved i mer enn 5 dager eller så så skulle jeg ta kontakt, ellers var det ingen fare så lenge jeg følte jeg og babyen hadde det bra
hadde også en liten blødning for noen uker siden og ringte for å høre hva jordmoren sa. Fikk beskjed om at så lenge blodet ble brunlig (altså gammelt) og avtok etterhvert så var det ingen fare. Var nok mest sannsynlig pga slimhinner o.l. Om det ble verre så måtte jeg ta kontakt igjen, det ble det ikke behov for her. Kjente godt med spark og liv fra lille i magen hele tiden også, men syntes det var greit å få pratet med noen som vet hva de snakker om - så synes du skal ringe.
Jordmoren sa til meg på kontrollen noen dager etterpå at det ofte var morkakeløsning de var redde for ved blødninger.