Brunlig utflod!

Tina1989

Betatt av forumet

I morges hadde jeg brunaktig utflod i trusa:( Jeg er 12 uker i dag, dette skulle ikke skje!Aner ikke hva som skjer!! Har fått legetime kl 10:30, men har så dårlig følelse på det her:( Prøver å tenke at det kan være den cysten jeg har hatt en stund som gjør at utfloden kommer, men vet ikke hva jeg skal tenke:( 

Noen som har opplevd noe lignende, og evt. hva skjedde? Må dette bety at jeg mister min lille spire?

Ønsker deg lykke til til legen etterpå! :) Jeg har ikke opplevd dette selv, men mener å ha lest at det er rødt friskt blod som er det skumleste tegnet. Også spiller det vel en rolle hvor mye du har blødd.. 
Har hvertfall fått med meg at vi blør lettere generelt når vi er gravid, både fra kjeden og fra tannkjøttet. 

Krysser fingrer og tær for deg! Klem 

det skal bare noen dråper blod til for at det skal se mye ut!
du hadde ikke tilfeldigvis sex i går da? eller trena! eller pressa ut en kabel for den sakens skyld :P
det skal ikke mye til før et blodkar sprekker.
det går nok helt fint skal du se! blødninger i svangerskapet er heeelt normalt! det er faktisk sånn at det nesten er like normalt å blø som å ikke gjøre det!

Eg opplevde akkurat det samme forgje uke!
12+4 og brunlig utflod. Ble jo kjempe redd!
Fikk time hos legen, og alt så heldigvis kjempefint ut.
Fikk henvisning til gynokolog 3 dager senere, for en ekstra
skjekk. Alt var bra da og :)
Morkaka lå litt langt nede, så ho trodde kanskje det var derfor eg hadde
hatt litt brun utflod.

Håper alt går bra hos legen i dag! Og det trenger heldigvis ikke bety at noe er galt!
Masse lykke til :)

Tusen takk for at dere delte deres erfaringer med meg:) Har lest at det er veldig vanlig. Jeg får telefon om når jeg kan komme inn for ultralyd i løpet av dagen i dag. Får komme inn i dag eller i morgen:) Har forberedt meg på det verste, men som legen sa at når man har kommet så lang så merker man ganske fort om det er en spontan abort eller ikke. Det kommer gjerne sterke smerter og økende blod og koagler så så lenge det ikke har skjedd er det jo ett ørlite håp! 

Masse lykke til!

Krysser fingrene!!!!!

Masse lykke til ! venter spent på oppdatering

Tusen takk for oppmuntringer og at dere bryr dere:) 

Får komme inn til utralyd i løpet av morgen dagen, oppdaterer dere da:)

Takk for støtten:)

Det trenger ikke å være noe galt, men det kan selvfølgelig være det. Det er bra du får sjekket det ut allerede i morgen! Krysser fingrene for at alt er i sin skjønneste orden :)

Det samme skjedde meg for 4 uker siden, men det var friskt blod. Var på ul, og alt var bra. Lykke til!!!

Da har jeg vært på ultralyd:) Der var det et sprell levende foster:) Med 2 armer og 2 bein og hjertet banket så fint:) Legen var veldig flink og beroliget veldig. 1 av 3 blør en eller flere ganger i sv.skapet og 1 av 6 spontan aborterer. Men om man har blødd og ultralyd viser at barnet er levende uten er det 95% sjanse for at alt forløpet normalt:) 

Tina1989 skrev:
Da har jeg vært på ultralyd:) Der var det et sprell levende foster:) Med 2 armer og 2 bein og hjertet banket så fint:) Legen var veldig flink og beroliget veldig. 1 av 3 blør en eller flere ganger i sv.skapet og 1 av 6 spontan aborterer. Men om man har blødd og ultralyd viser at barnet er levende uten er det 95% sjanse for at alt forløpet normalt:) 

Å så utrolig godt å få bevis på at alt er i orden, gratulerer :):) Da er det bare å senke skuldrene og bare nyte resten av mnd som kommer :)

Så bra at alt var i orden! :) en lettelse og så herlig å få se bebin 

Så bra

Back
Topp