Brunlig utflod - Stresset!

Fikk ikke noe hjelp der, etter å ha sittet i tre timer å vente.. De fortalte meg bare hva sa var, akkurat som at man ikke vet det. Legen sjekket meg ikke eller noe for å se hvor blodet kom fra. Rimelig skuffet, så jeg har bestilt privat ul i dag.

At det går an! Respektløs behandling [emoji35]
Lykke til på ul i dag! [emoji173]

Ingen gode nyheter. Det var MA. Jeg trodde jeg var 13 uker på vei (12+6 i følge menstermin), men fosteret stoppet å utvikle seg i uke 9 en gang. Skal på Ullevål i morgen å få enten piller eller utskrapning.

Så da takker jeg for meg.

Ingen gode nyheter. Det var MA. Jeg trodde jeg var 13 uker på vei (12+6 i følge menstermin), men fosteret stoppet å utvikle seg i uke 9 en gang. Skal på Ullevål i morgen å få enten piller eller utskrapning.

Å nei![emoji22] Vet hvor vondt det er. [emoji173]
(Og herregud for en behandling av legevakten! Hvorfor i all verden ber de deg komme når de ikke gidder å gjøre noe? Da kunne de jo bare sagt det på telefonen, da! Når du først var kommet dit hadde det vel neppe tatt dem veldig mye lengre tid å ta en liten titt med UL enn de brukte på å fortelle deg at du ikke hadde noe der å gjøre ... [emoji35])

Så trist å lese Anines! :(:( Vet så alt for godt hvordan det føles :Heartpink Ønsker deg all lykke til videre og håper du har god støtte rundt deg!

Fryktelig trist å høre [emoji22][emoji22] det er grusomt å oppleve.. sender deg en god klem [emoji173]️

Veldig trist å høre... Lykke til videre [emoji173]
Klem

Så trist[emoji22] Håper du slipper for mye styr nå og at du tar vare på deg selv. [emoji173]

Så trist å høre :( vet hvor vondt det er. Lykke til videre :Heartred

Huff da :-( så trist! Sender deg en klem <3 For en behandling av legevakten! Kjente jeg ble irritert på dine vegne. Utrolig bortkastet tid å bruke bare for å få høre noe de kunne sagt på telefon (eller regne med du visste).

Fryktelig trist! Og for en behandling av legevakten!!! Blir så sinna!

Masse lykke til [emoji173]️

Kjære deg :( så vondt å høre <3 sender deg mange gode klemmer :( <3

PS de på legevakten burde virkelig mistet jobben !!! Makan til oppførsel !!!

Uff det var leit å høre [emoji174] jeg fikk selv brunlig utflod i mitt første svangerskap, det var også en ma. Men jeg ville ikke skremme deg før du hadde vært på ul [emoji174]

Ta vare på deg selv nå og håper du kommer snart tilbake når du er klar for det [emoji4]

Sender mange klemmer [emoji175]

Back
Topp