Brunlig utflod SD 13?

Swoop!

Andre møte med forumet
Hei,
I dag fikk jeg brunlig utflod på SD 13. Jeg hadde innsett av fryst blasto 28. januar. hCG var maks rett over 230-260 ca. 18 dager etter innsettet. Fikk fersk blødning den 24. dagen etter innsettet. Men SD 13 etter blødningen. Det varte i ca. 5 dager. Men i dag fikk jeg brunlig utflod igjen, 35 dager etter innsett. Er det resterende som kommer ut eller kom det ut med blødningen?

Ikke vært i dette før, så vet veldig lite, så må bare spørre! :confused013
 
Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Ble du gravid og lurer på om du fortsatt er det? Eller lurer du på hvorfor du har blødd to ganger på en måned?
 
Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Ble du gravid og lurer på om du fortsatt er det? Eller lurer du på hvorfor du har blødd to ganger på en måned?
Ser det var litt krøkkete forklart. Beklager! Ja, jeg var gravid, men så vidt jeg forstod det på sykepleier var det rester etter aborten som kom ut i tur og orden, ikke alt som kom med engang. Nå er hCG på 1, så den er veldig negativ.
 
Ser det var litt krøkkete forklart. Beklager! Ja, jeg var gravid, men så vidt jeg forstod det på sykepleier var det rester etter aborten som kom ut i tur og orden, ikke alt som kom med engang. Nå er hCG på 1, så den er veldig negativ.
Så trist du måtte oppleve abort :( Men det er bra kroppen har ordnet opp! Så kan du bli gravid igjen snart. ❤️
 
Back
Topp