Brunlig utflod 7+2

Jordmor i dag var positiv og sa det var mange som hadde slike blødninger av gammelt blod, i flere uker og noen igjennom hele svangerskapet…

Men personlig desverre når jeg kom hjem etter timen kom første bolk med nytt ferskt blod, med litt klumper… disse var dog ikke like store som sist SA. Men sitter nå med smerter i magen og en ekkel følelse av enda en SA.. men får ikke vite sikkert før tul, så jeg får krysse fingrene for at alt går bedre for deg❤️
Ah så trist å høre :Heartred :(

Når skal du på Tul? Hvis det ikke er før datoen du skrev tidligere anbefaler jeg deg å ringe jordmor eller lege for å få time tidligere.

Jeg fikk flyttet timen til i morgen så må bare smøre meg med tålmodighet til da.. Har enda ikke fått verken mer utflod med farge eller blod, og ingen menslignende smerter..
 
Har og brun utflod nå igjen, men det overasker meg ikke da jeg som sagt hadde det med alle mine 3 barn. Hadde jo en SA som også begynte med brunt blod men da tok det seg opp ila 1 døgn sammen med kramper og det er ikke tilfellet nå.
 
Har og brun utflod nå igjen, men det overasker meg ikke da jeg som sagt hadde det med alle mine 3 barn. Hadde jo en SA som også begynte med brunt blod men da tok det seg opp ila 1 døgn sammen med kramper og det er ikke tilfellet nå.

Blir også så usikker da det har variert så i dagene.. noen dager brunt, andre dager litt blod og flere dager uten noen ting.. I dag var det blod på papiret igjen. Heldigvis ikke lenge til ultralyd i morgen, blir gal av å stresse med dette.. Siste SA var jo 3-4 dager brun utflod også blod, men ser jo flere som har utflod lenge før det blir masse blod.. :-(
 
Blir også så usikker da det har variert så i dagene.. noen dager brunt, andre dager litt blod og flere dager uten noen ting.. I dag var det blod på papiret igjen. Heldigvis ikke lenge til ultralyd i morgen, blir gal av å stresse med dette.. Siste SA var jo 3-4 dager brun utflod også blod, men ser jo flere som har utflod lenge før det blir masse blod.. :-(
Leste at 1/4 kvinner blør tidlig i svangerskapet uten at det er SA, men skjønner bekymringen din. Da jeg hadde det med de to første ble jeg veldig bekymret og fikk komme inn til tidlig UL i uke 6 og var betryggende å se at alt var i orden.
 
Ah så trist å høre :Heartred :(

Når skal du på Tul? Hvis det ikke er før datoen du skrev tidligere anbefaler jeg deg å ringe jordmor eller lege for å få time tidligere.

Jeg fikk flyttet timen til i morgen så må bare smøre meg med tålmodighet til da.. Har enda ikke fått verken mer utflod med farge eller blod, og ingen menslignende smerter..
Fikk flyttet den til 9august… er absolutt ingen ledig før, verken etter kontakt med legevakt…
så får smøre meg med tålmodighet.. men er ganske sikker på at vi har gjennomgått en SA i dag dessverre.. og dette da etter 2uker med gammelt blod.. og bang masse blod og syke kramper.
 
Fikk flyttet den til 9august… er absolutt ingen ledig før, verken etter kontakt med legevakt…
så får smøre meg med tålmodighet.. men er ganske sikker på at vi har gjennomgått en SA i dag dessverre.. og dette da etter 2uker med gammelt blod.. og bang masse blod og syke kramper.
Fastlegen har ikke UL apparat tilfeldigvis? Min tidligere fastlege hadde et sånt apparat og husker han sjekka utenpå magen og det gikk an å se noe i uke 7, altså tegn til liv. Syns det var veldig tidlig og de tar jo helst innvendig UL såpass tidlig da. Eventuelt kan fastlegen ta hcg prøve?
 
Tid for ultralyd i dag! Fikk se en liten venn og hjertebank :Heartred Var så kvalm og dårlig før jeg skulle inn, trodde jeg skulle svime av.. Nå er jeg sååå glad og lettet:Heartred
 
Back
Topp