Brunlig blod

Skal til legen i dag å ta ny blodprøve , slik at de kan måle hcg nivået opp mot den jeg tok på mandag. Jeg skal også på innvendig ul i dag. Har en litt bedre følelse i dag enn jeg har hatt de andre dagene. Så håper virkelig det stemmer!

Skal holde dere oppdatert :)

Krysser fingrene for deg og spiren! <3

Håper du har fått gode resultater i dag!

Skal til legen i dag å ta ny blodprøve , slik at de kan måle hcg nivået opp mot den jeg tok på mandag. Jeg skal også på innvendig ul i dag. Har en litt bedre følelse i dag enn jeg har hatt de andre dagene. Så håper virkelig det stemmer!

Skal holde dere oppdatert :)
Hvordan gikk det hos legen i dag?

Skal holde dere oppdatert :-)
Håper det gikk bra med deg i dag :)

Hei alle! Sorry sent svar. Veldig kjekt å logge seg inn å se så mange lykkeønskninger! :-D
I går var jeg på ultralyd og fikk se spiren vår, og alt ser bra ut!! Det er så deilig, nå kan jeg slappe litt mer av <3

Hei alle! Sorry sent svar. Veldig kjekt å logge seg inn å se så mange lykkeønskninger! :-D
I går var jeg på ultralyd og fikk se spiren vår, og alt ser bra ut!! Det er så deilig, nå kan jeg slappe litt mer av <3

Så godt å høre :) sa de noe som kunne forklare den farga utfloden? :)

Jeg er gravid i uke 6+2. Har ikke blødd tidligere men i dag oppdaget jeg en del brunlig blod i trusen når jeg var på do. Kom også litt på papiret. Dette er 1,5 - 2 timer siden, har vært på do to ganger siden og også fått litt blod på papiret. Har ikke smerter i magen, men er veldig bekymret.
Ringte legevakten, de ba meg ta det med ro og kontakte de igjen om det blør kraftig eller om jeg får store smerter i magen.
Også ba de meg om å kontakte fastlegen på mandag for å ta blodprøve.
Håper virkelig ikke det er noe! Ville jeg fått vondt til nå om det var Sa??

Hvordan gikk det til legen på mandag? :)

I dag blødde jeg igjen! Denne gangen mye mer. Det skjedde etter samleie i dag tidlig. Var som en mensenblødning , ferskt blod med 'svarte' klumper. Dro til legevakten. Legen kunne ikke sjekke noe, men ga sterkt inntrykk av at det var en SA. Det samme gjorde hun jeg snakket med på sykehuset (ringte KK). Må vente til mandag å ta blodprøve hos fastlegen, evt. ta privat ultralyd igjen. Jeg har ikke smerter og blødningen ga seg etter litt over en time.

Jeg er kjempe redd og lei meg!
Det er så lenge å vente og på onsdag så jo alt bra ut! Jeg skjønner ingenting :(

Uff, krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig og at spiren klamrer seg fast!

Back
Topp