Brune vs hvite egg

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: Almyrida81

Som med alle andre dyr og mennesker så MÅ det være en hane inni bildet for at det kan bli kylling.. [:D] Man hadde aldri klart å ruge frem en kylling av et butikkegg.. I såfall så utfordrer jeg de som tror det til å gjøre det.. [:D]
Jepp..det tenkte jeg også [:D]

mange som har vært i avisa som har klart det! og det som må til er at det hvite må være inni[8D]

Oh lord!!! Tror du det popper melkekartonger ut av kua også du eller?

Mange morsomme innlegg her [:D][:D]

bridezilla e visst ikke like oppdatert innen anatomi som oss andre[8D]

Det er INGEN egg i den norske butikk som er befrukta! ERGO= Ingen foster!!![:D]

Men ho elsker visst å lage krangel, så ho ska nu bare få fortsett[8D]

ORIGINAL: Sofie.

bridezilla e visst ikke like oppdatert innen anatomi som oss andre[8D]

Det er INGEN egg i den norske butikk som er befrukta! ERGO= Ingen foster!!![:D]

Men ho elsker visst å lage krangel, så ho ska nu bare få fortsett[8D]

på jobb fikk vi et egg som var kylling inni....

ORIGINAL: Pliiingrid

Som med alle andre dyr og mennesker så MÅ det være en hane inni bildet for at det kan bli kylling.. [:D] Man hadde aldri klart å ruge frem en kylling av et butikkegg.. I såfall så utfordrer jeg de som tror det til å gjøre det.. [:D]

mange som har vært i avisa som har klart det! og det som må til er at det hvite må være inni[8D]

nei, men melkekartongene står klare noen meter fra kua, så når maskina har tømt kua for melk så blir de ført i rør direkte til tine melkekartonger. q-melk gjør det litt annerledes, de håndmelker.

Jeg sjekker altid pakken og kjøper ikke brune egg, liker ikke de!!

ORIGINAL: Pliiingrid

nei, men melkekartongene står klare noen meter fra kua, så når maskina har tømt kua for melk så blir de ført i rør direkte til tine melkekartonger. q-melk gjør det litt annerledes, de håndmelker.

Ja stemmer, det er akkurat slik det ser ut i melkerommet rett over gårdsplassen her. Heldigvis leverer vi til Tine, hadde det vært Q-meieriet hadde jeg jammen ikke rukket å gått på do engang!

Liker ikke brune egg.. Sist jeg skulle bruke brune var det sånne pitte små blodklumper i alle eggene.. Æsj[>:]

men det som ingen av dere har tenkt på er at alle ubefrukta egga som vi koser oss med, kokte, stekte og kanskje tilogmed råe faktisk er HØNE MENSEN!! hehehe
og så er det jo plomma som ble laget først, så kommer hvitten og til sist skallet[:)]

velbekomme[:D]

ORIGINAL: Unge lovende Frk.K

Vi har hatt høns, og eneste forskjell på de hvite og de brune eggene er at de brune har brune høns lagt [;)]

hehehe... negeregg [X(]

Back
Topp