Plutselig i dag tidlig har jeg fått brunaktig utflod. Jeg er 23+0 i dag. Noen andre som har erfaringer med dette? Burde jeg ringe jordmor eller er det vanlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske vanlig om det bare er utflod-mengde. Kan komme pga skjøre slimhinner etter samleie eller noe anna.Plutselig i dag tidlig har jeg fått brunaktig utflod. Jeg er 23+0 i dag. Noen andre som har erfaringer med dette? Burde jeg ringe jordmor eller er det vanlig?
Jeg ventet å så an litt, og har ikke hatt noe mer av det. Tenker at det sikkert var noe med slimhinneneFIkk du sjekket opp dette noe nærmere i dag? Håper alt står bare bra til!![]()
Jeg kommer til å ringe hvis jeg får det igjenHadde det flere ganger sist svangerskap. Spesielt om jeg hadde veldig treig mage og pressa litt for mye på do.
Snakka med gyn på sykehuset flere ganger og fikk også vite at det var slimhinnene som var skjøre.
Ikke vær redd for å ringe føden! Bedre å få fagfolk til å hjelpe enn å være nervøs! Det fikk jeg høre både sist og nå!