Brunaktig utflod

Bøllefrø<3

Glad i forumet
Septembergull'17
Septemberbarna 2019
Plutselig i dag tidlig har jeg fått brunaktig utflod. Jeg er 23+0 i dag. Noen andre som har erfaringer med dette? Burde jeg ringe jordmor eller er det vanlig?

Plutselig i dag tidlig har jeg fått brunaktig utflod. Jeg er 23+0 i dag. Noen andre som har erfaringer med dette? Burde jeg ringe jordmor eller er det vanlig?
Ganske vanlig om det bare er utflod-mengde. Kan komme pga skjøre slimhinner etter samleie eller noe anna.
Dersom det blir mye eller er ledsaget av smerter ville eg ringt jordmor, ellers er det nok bare å vente på at det skal gå over...

Nå er du over uke 23 og kan faktisk ringe føden og høre med dem. Dem syns jeg ofte er litt lettere å forholde meg til en kommunal jordmor [emoji4]

FIkk du sjekket opp dette noe nærmere i dag? Håper alt står bare bra til! :)

Hadde det flere ganger sist svangerskap. Spesielt om jeg hadde veldig treig mage og pressa litt for mye på do. ;)
Snakka med gyn på sykehuset flere ganger og fikk også vite at det var slimhinnene som var skjøre.
Ikke vær redd for å ringe føden! Bedre å få fagfolk til å hjelpe enn å være nervøs! Det fikk jeg høre både sist og nå!

Hadde det flere ganger sist svangerskap. Spesielt om jeg hadde veldig treig mage og pressa litt for mye på do. ;)
Snakka med gyn på sykehuset flere ganger og fikk også vite at det var slimhinnene som var skjøre.
Ikke vær redd for å ringe føden! Bedre å få fagfolk til å hjelpe enn å være nervøs! Det fikk jeg høre både sist og nå!
Jeg kommer til å ringe hvis jeg får det igjen :) Takk for svar!

Back
Topp