brun utflod

babyvår

Flørter med forumet
jeg er litt over seks uker på vei og har hatt i går og i dag svært lite men lys brun utflod. dette betyr jo at d er en dråpe blod i utfloden.. noen som har erfaring med dette så tidlig i svangerskapet. det er veldig veldig lite men jeg tenker med en gang SA.
håper det kommer til å gå bra for barnet er såå ønsket[;)] noen som har opplevd d samme?

Vet ikke..lurer også på hva som er normalt av utflod så tidlig i svangerskapet. jeg har også 
nettopp begynt å få litt gulaktig tynn utflod.. [:'(]vet ikke om det er infeksjon, eller om det er normalt..(Det verken svir eller klør)
det er jo masse hormoner og mye som skjer så vet ikke om jeg skal gå til lege med sånt.

er det noen av dere som har født før, som vet hva dette kan være ?

ORIGINAL: celine82

Vet ikke..lurer også på hva som er normalt av utflod så tidlig i svangerskapet. jeg har også 
nettopp begynt å få litt gulaktig tynn utflod.. [:'(]vet ikke om det er infeksjon, eller om det er normalt..(Det verken svir eller klør)
det er jo masse hormoner og mye som skjer så vet ikke om jeg skal gå til lege med sånt.

er det noen av dere som har født før, som vet hva dette kan være ?

med han første min hadde jeg sånn tynn-gul aktig utflod, legen sa det var normalt..

Det kan desverre være tegn på en begynnende SA, men det trenger ikke være det. I dette svangerskapet hadde jeg noen dager med brun utflod omkring uke 6, men det har gått bra. Jeg hadde i midlertid en SA rett før dette svangerskapet og det begynte likt med bruk utflod som varte en uke og økte i styrke til full blødning og SA ble konstatert. Det kan altså være SA eller ingenting. Det hjelper jo ikke deg så mye, men det du kan gjøre er å dra til legen å få målt hcg eller evt få henvisning til UL.

Hei!
Jeg er gravid med nr. 2 nå. Er bare 5+1 enda. Og har også hatt en pitteliten blødning. Er selvsagt redd for at det skal være starten på en spontan abort. I mitt forgje svangerskap hadde jeg maange blødninger. Hver gang var alt bra med barnet. Så den gangen gikk det helt fint. Og de fant aldri ut hva som var årsaken til blødningene, kun at en god del kvinner har blødninger i svangerskapet, uten og vite hvorfor.

Det som likevell er umulig, er og si noe om hva blødningene kommer av denne gang. Det kan jo likevell være starten på en spontanabort for min del denne gangen.

Jeg ville ikke bekymre meg hvis jeg var deg. Men jeg forstår så indelig godt hvordan du har det. Er ikke morro og bekymre seg, når man egentlig skal glede seg:)

Jeg hadde brun utflod i uke 7 og uke 8 med snuppa, men gikk helt fint det. Har hørt om mange andre som har hatt det også, så håper du blir litt beroliget. [;)]

For meg var det begynnelsen på en SA men jeg hadde sterke menssmerter i forkant av utfloden. Jeg blødde også litt mørkerødt blod men det spesielle med min SA var at jeg blødde MYE mindre enn ved vanlig mens.
Det er ikke meningen å uroe deg altså

Jeg hadde dette i begynnelsen av svangerskapet og fikk et par dråper igjen for noen dager siden. Er 7 uker i morgen og fremdeles gravid med kvalme og det som tilhører.

takk for mange svar;) er mer rolig nå. var skikkelig kvalm i dag og kastet opp og tar det som et godt tegn[;)] har googlet masse på dette og det sies at en bitte liten dråpe blod kan farge utfloden lys brun. dette kan komme fra skjeden eller livmortappen som er helt ufarlig. men hvis det kommer fra livmorbukhulen så er det tegn på SA.  men jeg syns det er betryggende at så mange andre har hatt det uten at det har blitt problemer av den grunn[;)]
så jeg håper det skal gå bra, sov godt alle sammen, gruer meg litt til å spy i morgen tidlig, føler på meg at jeg kommer til å gjøre d....[:-] men d er jo et trygt tegn da[;)]

Back
Topp