Brun utflod...

Lykke til,håper det forblir brunt så lenge det er farge på den...[;)]

Hvordan står det til i dag?

kossen går det med deg i dag??????

Det ser litt lysere ut (bokstavelig talt!) i dag! [:)] Det er fremdeles litt misfarging, men ikke så brunt som i går. Så krysser fingre for at dette går bra. Hvis dette var på vei til en SA så hadde det vel blitt mer og mer, ikke mindre vel??? Det jeg håper iallefall...

ORIGINAL: Marianne1

Det ser litt lysere ut (bokstavelig talt!) i dag! [:)] Det er fremdeles litt misfarging, men ikke så brunt som i går. Så krysser fingre for at dette går bra. Hvis dette var på vei til en SA så hadde det vel blitt mer og mer, ikke mindre vel??? Det jeg håper iallefall...

Så lenge det var brundt så tror jeg du kan slappe av, men det er litt opp og ned hvor for en SA kommer. Men ta det pent idag og så krysser jeg fingrene for at bønnen er der i beste velgende, dette høres jo bra ut Marianne. Men dersom jeg tenker meg om så kan det jo være at det fortsatt kommer ut litt rester fra Crinone også, men det er nok tomt for gammelt blod.

Høres ut som det går bedre med deg, tenker masse positive tanker og krysser alt jeg har!! [:)] Klem

ORIGINAL: Sola1979

Høres ut som det går bedre med deg, tenker masse positive tanker og krysser alt jeg har!! [:)] Klem

Signerer denne.

ORIGINAL: Sola1979

signerer

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp