Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Marianne slapp av nå og ta det med rod, og dersom du trenger det så bli hjemme fra jobb i morgen, det er ikke sikkert at det hjelper men ofte så sier leger at man bør holde seg i ro for å redde spiren, så lenge det bare er brunt så er det gammelt blod og ikke farlig. Har du ringt legen eller fertilitetsklinikken igjen?
Vondt i korsryggen kommer av hormonforandring, veldig normalt når man er gravid og hormonene øker, men det kan også hende når man har problemer i svangerskapet. Det er bare en ting du kan gjløre nå - slapp av og ikke gjør noen aktiviteter.
Jeg krysser fingrene for deg at dette bare er normale små blødninger som endel gravide kan ha i begynnelsen av et svangerskap. Tenker på deg vennenog håper på det beste.
ORIGINAL: Marianne1
Marianne slapp av nå og ta det med rod, og dersom du trenger det så bli hjemme fra jobb i morgen, det er ikke sikkert at det hjelper men ofte så sier leger at man bør holde seg i ro for å redde spiren, så lenge det bare er brunt så er det gammelt blod og ikke farlig. Har du ringt legen eller fertilitetsklinikken igjen?
Vondt i korsryggen kommer av hormonforandring, veldig normalt når man er gravid og hormonene øker, men det kan også hende når man har problemer i svangerskapet. Det er bare en ting du kan gjløre nå - slapp av og ikke gjør noen aktiviteter.
Jeg krysser fingrene for deg at dette bare er normale små blødninger som endel gravide kan ha i begynnelsen av et svangerskap. Tenker på deg vennenog håper på det beste.
Ja har ringt Ullevål. De sa at det kunne være normalt, men kunne også være begynnelsen på mensen. Hun mente at det ikke var noe å gjøre med det. Men jeg burde altså slappe av?
ORIGINAL: Marianne1
Ja har ringt Ullevål. De sa at det kunne være normalt, men kunne også være begynnelsen på mensen. Hun mente at det ikke var noe å gjøre med det. Men jeg burde altså slappe av?
Marianne det skader ikke i allefall, før anbefalte de alle som begynte å spotte å gå til sengs, eller slappe av. Dette er så tidlig i svangerskapet så det er nok ikke så mye å gjøre med utfallet, men det er bedre å slappe av litt for mye enn for lite sier nå jeg. Amerikanerne får fortsatt denne beskjeden om å gå til sengs eller å holde seg i ro hjemme. Ikke noe løfting og slikt heller. Tenker på deg vennen min, jeg er her i dag dersom du trenger meg. Jeg hvet at du er ganske stresset eller litt redd nå, dette her er nervepirrendes når slike ting skjer. Men husk det har skjedd flere at de har spottet brundt når de skulle ha mens, men spiren satt der i 9 mnd alikevel. Nå er det bare å vente å se hva som skjer og det er den vanskelige delen av dette.
Jeg glemte å si, dersom du får magesmerter eller for korsryggen så kan du ikke ta IBUX, dette er ikke bra for fosteret eller når vi prøver å bli gravid, men du kan ta paraset eller lignendes. Men det kan funke med varmeflaske også dersom du har det, for å døyve smertene i kosrryggen eller evntuelt magen.
Marianne det du kan gjøre nå er å få din ektemann til å varte deg opp litt og så kan du sette på en DVD, en du liker veldig godt slik at du kanskje er helidg og glemer dette her litt og greier å slappe av. Du for hilse din ektemann fra meg at jeg beordrer ham til å ta godt vare på kona si nå, dersom han er hjemme da[;)] Du trenger litt trøst nå.
Marianne dette her er typisk altså når man trenger dem så er de ikke der, min mann var på jobb når jeg spontanaborterte, dobbelvakt til og med idet det startet opp.Så jeg hadde min mann på tråden og jeg fikk telefon fra sjefen min på kvelden.
ORIGINAL: MissSunshine
Forstår at du er redd, men du må huske på at det er veeeldig vanlig med litt brun utflod/småblødninger tidlig i svangerskapet. Selv om jeg skjønner at det ikke er så lett å tenke sånn når man står midt oppi det. Ta godt vare på deg selv i kveld og i morgen, prøv å slappe av så godt du klarer. Sender deg en klem og gode tanker[:)]