Brun utflod...

Marianne1

Glad i forumet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII............
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

festeblødning? Eller er du langt over IKM?

ORIGINAL: TonjeJenta

festeblødning? Eller er du langt over IKM?

Teste pos fredag og i dag...

Marianne slapp av nå og ta det med rod, og dersom du trenger det så bli hjemme fra jobb i morgen, det er ikke sikkert at det hjelper men ofte så sier leger at man bør holde seg i ro for å redde spiren, så lenge det bare er brunt så er det gammelt blod og ikke farlig. Har du ringt legen eller fertilitetsklinikken igjen?

Vondt i korsryggen kommer av hormonforandring, veldig normalt når man er gravid og hormonene øker, men det kan også hende når man har problemer i svangerskapet. Det er bare en ting du kan gjløre nå - slapp av og ikke gjør noen aktiviteter.

Jeg krysser fingrene for deg at dette bare er normale små blødninger som endel gravide kan ha i begynnelsen av et svangerskap. Tenker på deg vennenog håper på det beste.

ORIGINAL: twinanne

Marianne slapp av nå og ta det med rod, og dersom du trenger det så bli hjemme fra jobb i morgen, det er ikke sikkert at det hjelper men ofte så sier leger at man bør holde seg i ro for å redde spiren, så lenge det bare er brunt så er det gammelt blod og ikke farlig. Har du ringt legen eller fertilitetsklinikken igjen?

Vondt i korsryggen kommer av hormonforandring, veldig normalt når man er gravid og hormonene øker, men det kan også hende når man har problemer i svangerskapet. Det er bare en ting du kan gjløre nå - slapp av og ikke gjør noen aktiviteter.

Jeg krysser fingrene for deg at dette bare er normale små blødninger som endel gravide kan ha i begynnelsen av et svangerskap. Tenker på deg vennenog håper på det beste.

Ja har ringt Ullevål. De sa at det kunne være normalt, men kunne også være begynnelsen på mensen. Hun mente at det ikke var noe å gjøre med det. Men jeg burde altså slappe av?

ORIGINAL: Marianne1

Ja har ringt Ullevål. De sa at det kunne være normalt, men kunne også være begynnelsen på mensen. Hun mente at det ikke var noe å gjøre med det. Men jeg burde altså slappe av?

Marianne det skader ikke i allefall, før anbefalte de alle som begynte å spotte å gå til sengs, eller slappe av. Dette er så tidlig i svangerskapet så det er nok ikke så mye å gjøre med utfallet, men det er bedre å slappe av litt for mye enn for lite sier nå jeg. Amerikanerne får fortsatt denne beskjeden om å gå til sengs eller å holde seg i ro hjemme. Ikke noe løfting og slikt heller. Tenker på deg vennen min, jeg er her i dag dersom du trenger meg. Jeg hvet at du er ganske stresset eller litt redd nå, dette her er nervepirrendes når slike ting skjer. Men husk det har skjedd flere at de har spottet brundt når de skulle ha mens, men spiren satt der i 9 mnd alikevel. Nå er det bare å vente å se hva som skjer og det er den vanskelige delen av dette.

ORIGINAL: Marianne1

Marianne det skader ikke i allefall, før anbefalte de alle som begynte å spotte å gå til sengs, eller slappe av. Dette er så tidlig i svangerskapet så det er nok ikke så mye å gjøre med utfallet, men det er bedre å slappe av litt for mye enn for lite sier nå jeg. Amerikanerne får fortsatt denne beskjeden om å gå til sengs eller å holde seg i ro hjemme. Ikke noe løfting og slikt heller. Tenker på deg vennen min, jeg er her i dag dersom du trenger meg. Jeg hvet at du er ganske stresset eller litt redd nå, dette her er nervepirrendes når slike ting skjer. Men husk det har skjedd flere at de har spottet brundt når de skulle ha mens, men spiren satt der i 9 mnd alikevel. Nå er det bare å vente å se hva som skjer og det er den vanskelige delen av dette.

Ringte akkurat sjefen min og forklarte situasjonen. Han er verdens beste sjef, og jeg blir hjemme i morgen. Ligger på sofaen nå. Har ikke tenkt til å bevege meg mange meterne. Er redd nå ja... [:(]

Marianne det er bra at du har en like grei sjef som meg, han var den eneste på jobben min som hviste at jeg hadde SA i  høstes og at jeg var gravid i 6+6 uker, nesten 7 uker med tvillinger med andre ord. Jeg var hjemme 2 dager før helgen, kunne ha vært hjemme mandagen og tirsdagen også da jeg skulle på sykehuset, men jeg dro på jobb, litt bleik om nebbet og spilte skuspill de luks, men ikke særlig velykka ettersom jeg var litt værl bleik om nebbet men det er ingen andre som hvet at jeg hadde en SA av de på jobben. Men det hadde nok vært lurere å sykemelde seg.

Men jeg håper virkelig at dette bare er brun spotting på deg, så du ikke følger i fotsporene til noen andre av oss her inne.

Jeg glemte å si, dersom du får magesmerter eller for korsryggen så kan du ikke ta IBUX, dette er ikke bra for fosteret eller når vi prøver å bli gravid, men du kan ta paraset eller lignendes. Men det kan funke med varmeflaske også dersom du har det, for å døyve smertene i kosrryggen eller evntuelt magen.

Jeg glemte å si, dersom du får magesmerter eller for korsryggen så kan du ikke ta IBUX, dette er ikke bra for fosteret eller når vi prøver å bli gravid, men du kan ta paraset eller lignendes. Men det kan funke med varmeflaske også dersom du har det, for å døyve smertene i kosrryggen eller evntuelt magen.

Jeg tar ikke noe som helst jeg! Smertene i ryggen er IKKE problemet. Tar gjerne imot mer smerte jeg, om det betyr at jeg får 8 mnd til som gravid! Har varmeflaske da. Det kan jo ikke skade1! Takk for at du bryr deg!

Marianne det du kan gjøre nå er å få din ektemann til å varte deg opp litt og så kan du sette på en DVD, en du liker veldig godt slik at du kanskje er helidg og glemer dette her litt og greier å slappe av. Du for hilse din ektemann fra meg at jeg beordrer ham til å ta godt vare på kona si nå, dersom han er hjemme da[;)] Du trenger litt trøst nå.

Marianne det du kan gjøre nå er å få din ektemann til å varte deg opp litt og så kan du sette på en DVD, en du liker veldig godt slik at du kanskje er helidg og glemer dette her litt og greier å slappe av. Du for hilse din ektemann fra meg at jeg beordrer ham til å ta godt vare på kona si nå, dersom han er hjemme da[;)] Du trenger litt trøst nå.

Jeg har en veldig snill mann, som helt sikkert hadde gjort det, hadde det ikke vært for at han var på jobb... [:(]

Marianne dette her er typisk altså når man trenger dem så er de ikke der, min mann var på jobb når jeg spontanaborterte, dobbelvakt til og med idet det startet opp.Så jeg hadde min mann på tråden og jeg fikk telefon fra sjefen min på kvelden.

Marianne dette her er typisk altså når man trenger dem så er de ikke der, min mann var på jobb når jeg spontanaborterte, dobbelvakt til og med idet det startet opp.Så jeg hadde min mann på tråden og jeg fikk telefon fra sjefen min på kvelden.

Jeg prøver å være optimistisk her (selv om det ikke er lett...), så jeg håper jeg ikke trenger han. Hvis du skjønner hva jeg mener. Men har ringt og pratet med både mann og sjef. De to mennene i mitt liv! hehe.. Neida, men hjelper å ha en sånn sjef. Det kjenner du jo til! :) Skulle likt å se min tidligere (kvinnelig) sjef takle det på samme måte. Hadde vel fått sparken for lenge siden. Så mye "tull" det har vært med meg i det siste.

Forstår at du er redd, men du må huske på at det er veeeldig vanlig med litt brun utflod/småblødninger tidlig i svangerskapet. Selv om jeg skjønner at det ikke er så lett å tenke sånn når man står midt oppi det. Ta godt vare på deg selv i kveld og i morgen, prøv å slappe av så godt du klarer. Sender deg en klem og gode tanker[:)]

krysser fingrene for deg her eg.....
så lenge det er brunt er det håp..........

ORIGINAL: ElinR

ikke kommet noe ordentlig rødt enda håper jeg ?

Nei det er veldig brunt... Heldigvis!

ORIGINAL: ElinR

ikke kommet noe ordentlig rødt enda håper jeg ?

Elin ikke nevn ordet r++t igjen, vi bruker ordet brunt her og håper på det beste, du kjønner påenget her, det er en litt mer positiv setning med ordet brunt. Foreløpig har hun det greit med det brune.[;)]

ORIGINAL: MissSunshine

Forstår at du er redd, men du må huske på at det er veeeldig vanlig med litt brun utflod/småblødninger tidlig i svangerskapet. Selv om jeg skjønner at det ikke er så lett å tenke sånn når man står midt oppi det. Ta godt vare på deg selv i kveld og i morgen, prøv å slappe av så godt du klarer. Sender deg en klem og gode tanker[:)]

bare å sign. Marianne; dette skal gå bra! ta vare på deg selv nå, pust og prøv å slappe av (ikke løpe trampfart mellom sofaen og do.............[;)]) Stor klem!

off,ble helt skjelvend her eg, men marianne,prøv å ta det helt med ro, slapp helt av på sofaen og se deg en film eller noe.

tenker marsse på deg.

Dette SkAL gå så bra så.

STOOOOOOOR klem fra MEG[:)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp