Brun utflod

K-40478057

Andre møte med forumet
Er idag 5+4 uker på vei. Har siden idag tidlig hatt brun utflod i trusen. Det er ikke mye, men utfloden som kommer er brun. Leser at det er vanlig og går som regel fint. Likevel er det starten på abort for noen. Blir veldig bekymret og vil gjerne høre andres erfaringer med det.
 
Du har rett i at det kan gå begge veier. Jeg opplevde dette i høst og fikk målt hcg på legekontoret. Min viste desverre et fall i hcg-verdi og endte i spontanabort. Men ifølge fastlegen min går dette ofte bra. Lykke til! :)
 
Er idag 5+4 uker på vei. Har siden idag tidlig hatt brun utflod i trusen. Det er ikke mye, men utfloden som kommer er brun. Leser at det er vanlig og går som regel fint. Likevel er det starten på abort for noen. Blir veldig bekymret og vil gjerne høre andres erfaringer med det.
Skjedde med meg 5+2/5+3 også. Gav seg etter det og er i dag 9+4. Alt var bra på UL 8+6 ❤️
 
Er idag 5+4 uker på vei. Har siden idag tidlig hatt brun utflod i trusen. Det er ikke mye, men utfloden som kommer er brun. Leser at det er vanlig og går som regel fint. Likevel er det starten på abort for noen. Blir veldig bekymret og vil gjerne høre andres erfaringer med det.
Sniker. Dette skjedde meg og. Startet i uke 6 og holdt på til uke 8. Alt fint på UL 6+4, 10+0 og 12+3. Ny runde med brun utflod rett etter siste TUL, men er 15+4 i dag, og ser så langt ut til å ha gått bra. Skal på UL igjen på lørdag før OUL 15/2. Hadde ingen blødninger med datteren min, så har vært vanskelig å slappe av - derav alle ultralydene. Men håper på det beste!
 
Det samme har skjedd med meg i dag også, er 7+2. Veldig lite brun utflod og ingen smerter, men symptomene på graviditet varierer en del (som jo også er normalt). Om det ikke gir seg til i morgen, kontakter jeg legen og ber om hcg-måling. Kjenner jeg er bekymret og urolig for om det er starten på SA. Var på UL onsdag forrige uke, hvor vi fikk se et lite embryo med bankende hjerte ❤️ håper håper håper alt går bra oss alle
 
Det samme har skjedd med meg i dag også, er 7+2. Veldig lite brun utflod og ingen smerter, men symptomene på graviditet varierer en del (som jo også er normalt). Om det ikke gir seg til i morgen, kontakter jeg legen og ber om hcg-måling. Kjenner jeg er bekymret og urolig for om det er starten på SA. Var på UL onsdag forrige uke, hvor vi fikk se et lite embryo med bankende hjerte ❤️ håper håper håper alt går bra oss alle
Håper det går fint for deg og!Virker som det i de fleste tilfeller er ufarlig. Har selv bestilt time til tidlig ultralyd kommende mandag og tenker jeg kontakter legen før dersom det øker i mengden eller blir rødt.
 
Tusen takk til dere som har svart:Heartpink Blir noen nervepirrende dager fremover, men skal prøve så godt det lar seg gjøre å tenke positivt
Krysser fingrene for deg❤️. Er litt i samme båt som deg, hadde en liten frisk blødning i dag. Det kan gå bra, har opplevd begge deler mtp blødninger/brunt utflod. En MA i 2017 og et vellykket svangerskap i 2019. Han er 3,5 år og helt perfekt❤️.
 
Så forferdelig, alltid skummelt å oppleve sånt ❤️ Det kan gå helt fint, mange blør litt / spotter, i svangerskapet uten at det betyr noe. ❤️
 
Jeg har selv opplevd brun utflod, det var første gang jeg oppdaget jeg var gravid i 2017, for min del så gikk det ikke bra. Men så har jeg min mor som fortalte meg at når ho fant ut at ho var gravid med min lille søster (vel og merke i 7 eller 8 måned husker ikke helt hvilket) så hadde ho helt normale blødninger hele tiden, så ho fikk sjokk når ho fant ut at ho var gravid, ei uke etter kom lillesøsteren min til verden.
 
Jeg har selv opplevd brun utflod, det var første gang jeg oppdaget jeg var gravid i 2017, for min del så gikk det ikke bra. Men så har jeg min mor som fortalte meg at når ho fant ut at ho var gravid med min lille søster (vel og merke i 7 eller 8 måned husker ikke helt hvilket) så hadde ho helt normale blødninger hele tiden, så ho fikk sjokk når ho fant ut at ho var gravid, ei uke etter kom lillesøsteren min til verden.
Det er sånne historier som jeg kjenner at jeg nesten ikke klarer å tro på. En ting er blødningene, men det er jo gjerne flere ting som skjer i kroppen når man er gravid som burde avsløre at noe er i gjerdet? ;)
 
Sniker. Skjedde meg for 2 uker siden. Spottet brunt. Og noen dager etter rødt blod. Var en polypp på livmorhalsen. De fjernet den og ingen blødning siden ❤
 
Det er sånne historier som jeg kjenner at jeg nesten ikke klarer å tro på. En ting er blødningene, men det er jo gjerne flere ting som skjer i kroppen når man er gravid som burde avsløre at noe er i gjerdet? ;)
Ja det er forsovit sant, men igjen kan det være årsaker til at en ikke oppdager en graviditet før ungen omtrent er der.
 
Back
Topp