Hei. Våknet i dag til bittelitt brun utflod i trusa.. Ble med en gang skikkelig redd for spontan abort. Noen som har erfaringer? Er 5+4 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brunt er ofte gammel blødningHei. Våknet i dag til bittelitt brun utflod i trusa.. Ble med en gang skikkelig redd for spontan abort. Noen som har erfaringer? Er 5+4 i dag.
Jeg har akkurat hatt det samme, startet med brun utflod så gikk det over til og bli friskt lyserosa blod i ca 2 timer før det plutselig gikk over.Hei. Våknet i dag til bittelitt brun utflod i trusa.. Ble med en gang skikkelig redd for spontan abort. Noen som har erfaringer? Er 5+4 i dag.
Ut over dagen har blødningen blitt større.. Jeg tror dessverre det er en spontanabort for min del. Var hos legen og har målt hcg, og skal tilbake på torsdag. Nå blør jeg så mye at jeg ikke tror det kommer til å gå bra. Har menssmerter samtidig..Jeg har akkurat hatt det samme, startet med brun utflod så gikk det over til og bli friskt lyserosa blod i ca 2 timer før det plutselig gikk over.
Snakket med legen idag og hun sa det var helt normalt tidlig i svangerskapet. Så lenge det ikke er mye blod og vondt samtidig.
Men å ha menslignende smerter og brun utflod/liten blødning var helt normalt.
Er selv 6+1 idag