Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som har hatt dette innimellom?
Jeg hadde et par dager med lysebrun utflod for noen uker siden, og igjen i dag.
Går ikke gjennom noe, men ser det såvidt på papiret når jeg tørker meg.
Mistet i vinter, men da begynte det som rosa utflod og utviklet seg til skikkelig blødning. Var i uke 6 da, har komt til 12 nå.
Har tre barn fra før, og jeg har aldri opplevd noen form for blødning i de tre svangerskapene der
Hei!
Du kan jo høre med jordmor/lege bare for sikkerhetsskyld, slik at du slepper å bekymre deg unødvendig hvis det er uskyldig. I forrige uke (én dag) hadde jeg hvit utflod med noen veldig små lysebrune klumper i, men mistenker bare at det er etter sex. Gikk bort igjen dagen etterpå. Tror det er normalt med litt, men avhenger av mengden. Plutselig får du en gratis ultralyd også, hvis du kontakter helsevesenet tror og håper det skal gå bra med deg - lykke til
Jeg hadde flere dager med brun og rosa utflod. Etter å ha mistet 4 ganger før, fikk jeg ul i går. Mormunnen var helt lukket og upåvirket, så blødningen kom fra lengre ned. Ul viste og en sprell levende liten tass på 11+1 .
Jeg har barn fra før, og aldri opplevd blødning i svangerskapet med dem.
Om du er bekymra, så kontakt lege/jm for en sjekk. Lykke til