Ååå gratulerer så mye!!Ja blei her til aktiv fødsel, og far fikk da komme inn på føden

Håper alt står bra til med dere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå gratulerer så mye!!Ja blei her til aktiv fødsel, og far fikk da komme inn på føden

Ååå gratulerer så mye!!
Håper alt står bra til med dere.
alt bra med alle sammen her. Nyter livet som nybakt morSå godt å høre!Tusen takkalt bra med alle sammen her. Nyter livet som nybakt mor
![]()

Spennende!40+2 i dag, slimproppen har gått før 30 min siden. En del mensmurringer og regelmessig men svak rier hver 10 min. Tror dere det vil hjelpe med en Paracet slik at jeg får sovet litt![]()
Håper du får sove.Innlagt kl 06:00 med regelmessige rier, var 3 cm åpning, ingen utvikling sidenSpennende!Håper du får sove.

Ååå.... Det er jo en start daInnlagt kl 06:00 med regelmessige rier, var 3 cm åpning, ingen utvikling sidenmulig jeg får reise hjem
![]()
vært en kjempe laaaaang fødsel, men alt gikk bra heldigvisÅåå.... Det er jo en start da![]()
Så bra!Ja, lille kom til verden på termindatoenvært en kjempe laaaaang fødsel, men alt gikk bra heldigvis

Gratulerer så mye! Så gøy at det ble på termin