Brun utflod

Oversøster81

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
Etter frokost idag oppdaget jeg at det hadde kommet litt brun utflod i truseinnlegget. I hele svangerskapet har jeg bare hatt normal farget utflod. Jeg har ikke hatt sex se siste dagene. Jeg har ingen smerter, murring eller kynnere og kjenner god aktivitet på den lille imagen. Jeg valgte å ringe til fødeavdelingen for å høre hva de mente det kunne være. De beroliget meg med at dette var ufarlig. Slimhinnene er veldig skjøre, så det kan lett bli blødninger og eller brunlig utflod uten at det var farlig. Flere som har opplevd brun utflod?

Sniker

Jeg opplevde det rundt uke 18. Aner ikke hva det kom fra, men alt gikk fint :)

Jeg hadde det da jeg var vel rundt 12 uker og 14 uker, men alt var fint❤️ Det er nok ingenting å bekymre seg for. Så lenge det er brunt utflod så tyder det på gammelt og ikke friskt blod. Kjenner du liv som vanlig?

Jeg hadde det da jeg var vel rundt 12 uker og 14 uker, men alt var fint❤️ Det er nok ingenting å bekymre seg for. Så lenge det er brunt utflod så tyder det på gammelt og ikke friskt blod. Kjenner du liv som vanlig?
Ja, kjenner godt med liv. Det er stadig noe å bekymre seg for når en er gravid:D

Back
Topp