Brun utflod

Håpfor2020

Flørter med forumet
Fikk pittelitt brun utflod på søndag, også har det økt endel siden....
det er ikke helt brunlig farge, mer gulbrun... min første spontanabort startet med brun utflod men det opptok seg veldig fort med mørk brunutflod til det gikk over til frisk blødning. Var like langt på vei da som jeg er nå 6+3.
er så engstelig uten like, jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette svangerskapet med angsten. Skjelvinger hver gang jeg skal på do, har ingen mulighet til å jobbe. Psyken har tatt helt over, og etter jeg fikk brun utflod så føles det ut som et helvette å gå gjennom psykisk, fordi jeg husker hvordan det endte sist...
flere som har hatt brun utflod?

Jeg har hatt både ferskenfarget utflod, rosa utflod, brun utflod og blod. Alt så fint ut på ultralyd i går heldigvis :Heartpink

Jeg har hatt både ferskenfarget utflod, rosa utflod, brun utflod og blod. Alt så fint ut på ultralyd i går heldigvis :Heartpink
Godt å høre ❤️ Håper alt står greit her også. Har bevisst valgt å ikke bestille ultralyd før uke 8-9. Sist når jeg hadde brun utflod og blødning dro jeg annenhver dag på ultralyd fordi jeg var så engstelig og det viste alltid et bankende hjerte, helt til den siste gangen hvor blødningen tok seg betydelig opp... tidlig ultralyd var en veldig falsk betryggelse for min del, knyttet oss bare enda sterkere til det, og var verre når jeg mistet. Så skal prøve å holde meg til uke 8-9 denne gangen, selvom det blir vanskelig hvis denne utfloden fortsetter slik..

Skulle akkurat til å spørre om dette selv. Jeg har litt brun utflod i dag, og blir skikkelig bekymra. Men er fortsatt bare litt, og har ikke tatt seg opp. Tror vi bare må krysse fingrene for at det går bra :Heartred

Jeg har masse av det, og hadde det før jeg var gravid og før jeg visste jeg var det. Det er bivirkning av prevangsjonen jeg gikk på før. Men det stresser meg så klart nå så skal ta tak i det og få det undersøkt, veldig skremmende i alle fall, spesielt etter å ha lest inne på dette forumet.

Jeg har hatt både blødning med smerter og brun utflod. Blir alltid veldig bekymret i slike situasjoner. Dro på tidlig ultralyd, og alt var bra. Men klarer allikevel ikke roe meg helt da disse ukene er veldig lange!
Blødninger og «farget» utflod er veldig vanlig i svangerskapet sa gynekologen til meg. Men greit å sjekke opp, spesielt om man har sterke smerter i tillegg.

Jeg har hatt både blødning med smerter og brun utflod. Blir alltid veldig bekymret i slike situasjoner. Dro på tidlig ultralyd, og alt var bra. Men klarer allikevel ikke roe meg helt da disse ukene er veldig lange!
Blødninger og «farget» utflod er veldig vanlig i svangerskapet sa gynekologen til meg. Men greit å sjekke opp, spesielt om man har sterke smerter i tillegg.
Hvor langt er du på vei?

Jeg har hatt to dager på rad med litt lyserosa og bittelitt brunt utflod. Har vært hos legen og skal måle HCG-stigning i blodet. Er spent på hvordan det går.

Jeg vil ringe til legen til legen i dag for å få det undersøkt (må nok bare henvises til sykehus da vi ikke har noe privat her). Men jeg er redd de ikke vil ta det seriøst er 6+4 i dag og har enda ikke vært hos noe lege.

Fikk du vite hvor mange millimeter babyen var? Jeg var idag til ultralyd, men fortsatt litt urolig
Min ble målt til 11 mm 7+1 (mine beregninger sa 7+2)

Jeg sku vært 6+3 idag, min ble bare målt til 4,7 mm.. så vanskelig å si om jeg er kortere på vei eller om utviklingen har stoppa.. ny kontroll om 1 uke

Fikk du vite hvor mange millimeter babyen var? Jeg var idag til ultralyd, men fortsatt litt urolig

ble målt til 5,7mm på dag 6+2. Hvordan gikk din ultralyd?
Kjenner følelsen, jeg er også fortsatt urolig:oops:
Med en gang formen føles bedre eller jeg har rød/brun utflod tenker jeg set værste:nailbiting:

Jeg vil ringe til legen til legen i dag for å få det undersøkt (må nok bare henvises til sykehus da vi ikke har noe privat her). Men jeg er redd de ikke vil ta det seriøst er 6+4 i dag og har enda ikke vært hos noe lege.

Du må nok bare forklare hvordan det er. Vær helt ærlig å fortell hva du er redd for. Ikke ta nei for et nei.

Back
Topp