Brun utflod

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei
Oppdaget lysbrun utflod istad. Er bekymret. Hva bør jeg gjøre. Er 11+0

Hei:) kan være helt ufarlig også. Skjønner du blir bekymret og hadde jeg vært deg ville jeg helt sikkert bestilt en privat ultalyd for å trygge meg selv. Heller det enn å gå å plages med tanker:) lykke til! Krysser fingrene for at det er uskyldig!

Hei:) kan være helt ufarlig også. Skjønner du blir bekymret og hadde jeg vært deg ville jeg helt sikkert bestilt en privat ultalyd for å trygge meg selv. Heller det enn å gå å plages med tanker:) lykke til! Krysser fingrene for at det er uskyldig!
Takk har time neste uke. Vet ikke om jeg bør vente eller ta ny time :( det var kun det har ikke fått mer men likevel

Jeg opplevde det samme første svangerskap, men det var kun et tørk på papiret. Jeg hadde dopler hjemme og ble trygget av å finne hjerteslag. Nå er du jo så tidlig at det ikke er noen garanti for det, og det vil kanskje uroe deg enda mer. Hvis du enda er stresset og urolig i morgen, ville jeg fått framskyndet timen:)

Er du engstelig og ikke klare og slappe av ville jeg ringt legen og sjekket om jeg kunne fått en time:) sender deg en varm klem og krysser fingrene for at alt er bra❤️

Jeg ringte de sa siden jeg ikke hadde smerter og ikke mere utflod kun slim så trengte jeg ikke :/

Kjenn etter selv. Blir du for bekymret, så bestill en privat ultralydtime likevel. Ikke godt å gå rundt med store bekymringer! :Heartred

Jeg har hatt det i mange uker. Litt hver dag. På ul så han et hematom som var grunnen til at det blør. Det var heldigvis uskyldig i mitt tilfelle. Men veldig godt å vite hvorfor. Skjedde i første svangerskap også men da så de ingen grunn, så da var det trolig bare skjøre slimhinner eller noe sånt. Krysser fingrene for at alt er bra med deg og lille <3

Tusen takk jenter. Dere er herlige. Jeg hadde det kun igår kveld. Håper det var uskyldig og at den ikke kommer tilbake så jeg overlever uke 12 i fred :) har time hos gyn neste uke ❤️

Back
Topp